اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر باقرشهر:

شوراهای شهر از نشانه‌های بارز مردم سالاری در ایران است

رئیس شورای اسلامی باقرشهر گفت: شوراهای اسلامی تجلی اراده مردم و خواست ایشان و از نشانه‌های بارز مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

شوراهای شهر از نشانه‌های بارز مردم سالاری در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، جمشید سعادتمند شهردار باقرشهر هم‌زمان با سالروز تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا به همراه جمعی از مسئولان باقرشهر با حضور در شورای اسلامی این شهر با رئیس و اعضای شورای اسلامی باقرشهر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

شهردار باقرشهر ضمن تبریک روز شوراها با اشاره به عملکرد مثبت شوراها در نظارت بر نحوه اجرای پروژه‌ها و پیگیری مطالبات شهروندان گفت: اعضای شوراهای اسلامی شهرها به دلیل بومی بودن و انتخاب توسط شهروندان بر مشکلات اشراف داشته و با دقت نظر و دلسوزی کارها را پیگیری می‌نمایند .

سعادتمند در ادامه به کارنامه 14 ساله شورای شهر باقرشهر اشاره کرد و افزود: مدیران و پرسنل شهرداری باقرشهر طی این مدت تمام سعی و تلاش خود را در اجرای درست مصوبات شورای شهر به کار بسته و براساس نیاز سنجی‌های انجام شده و توانمندی‌های موجود شهر، در عمران، آبادانی و ساماندهی شهر همت گمارده‌اند و با تدوین برنامه‌های بلند مدت موجبات رشد و شکوفائی بیش از پیش شهر را فراهم می‌کنند.

شوراهای اسلامی تجلی اراده مردم است

رئیس شورای اسلامی باقرشهر در این دیدار ضمن خیر مقدم به امام جمعه باقرشهر، مسئولان شهر، شهردار و مدیران شهرداری باقرشهر خطاب به حاضران گفت: همان‌گونه که بزرگان انقلاب فرموده‌اند؛ شوراهای اسلامی تجلی اراده مردم و خواست ایشان و از نشانه‌های بارز مردم سالاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و حضور در شورای شهر بالاترین افتخار و بهترین مکان و بهانه برای خدمت به شهروندان است.

وی ادامه داد: من پس از 10 سال حضور در شورای اسلامی شهر، شهادت می‌دهم که اعضای این شورا همیشه دغدغه خدمت و پیگیری مطالبات شهروندان را داشتند و در تمامی عرصه ها پاسخگوی مطالبات و درخواست‌های درست آنان بوده‌اند .

وی اظهار امیدواری کرد: در کشور ما تشکیل شوراها تجربه‌ای جدید است که به مرور زمان در حال شکل گرفتن است و بی‌شک در سال‌های آینده شاهد رشد و شکوفائی آن خواهیم بود.

تشکیل شوراها تحقق یک اصل مهم برگرفته از اسلام است

امام جمعه باقرشهر در این دیدار گفت: تشکیل شوراها، تحقق یک اصل مهم برگرفته از اسلام است که قانون‌گذار مسئولیت آن را بر عهده مردم گذاشته است تا با انتخاب نمایندگان اصلح، مطالبات خود را از طریق ایشان پیگیری نمایند، مسئولیت در حکومت اسلامی وظیفه‌ای خطیر و تعهد آور است .

حجت‌الاسلام سید احمد موسوی، شورای اسلامی باقرشهر را در طی سه دوره فعالیت خود موفق و تاثیرگذار دانست که با پیگیری و تعامل با ادارات توانسته است اقدامات و خدمات بسیار ارزنده‌ای را انجام دهد که درخور تقدیر و تشکر است.

امام جمعه باقرشهر با اشاره به نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، هر دو انتخابات را مهم دانست و اظهار امیدواری کرد که مردم با حضور پرشور خود افراد لایق و شایسته را برای تصدی این مسئولیت‌ها انتخاب کنند.

این گزارش حاکی است، در پایان این دیدار شهردار و مدیران شهرداری باقرشهر با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از اعضای شورای اسلامی شهر باقرشهر تقدیر و تشکر کردند.

انتهای پیام/2462/ط30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول