اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کل دادگستری‌ کرمان:

دستگاه قضایی حق ورود به مسائل انتخاباتی را ندارند‌

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: دستگاه قضایی و مجموعه کارکنان این قوه حق ورود به مسائل انتخاباتی را ندارند.

دستگاه قضایی حق ورود به مسائل انتخاباتی را ندارند‌

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام علی توکلی پیش از ظهر امروز در جمع قضات، اساتید و دانشجویان سیرجان‌ اظهار داشت: هر اندازه حضور مردم در انتخابات بیشتر باشد، انتخابات با شور و گرمی بیشتری برگزار می‌شود.

وی بیان داشت:‌ بصیرت و آگاهی مردم موجب گرمی و پرشوری انتخابات می‌شود و دشمنان نظام اسلامی همچنان مأیوس از شکست نظام اسلامی می‌مانند.

توکلی نشریات و رسانه‌ها را عامل حضور مردم در صحنه دانست و گفت: تخریب و تبلیغات زود‌هنگام، روحیه نشاط را از مردم گرفتن و سیاه‌نمایی جرم است و ‌رسانه‌ها باید به این نکات توجه داشته باشند. 

وی حضور خوب مردم استان کرمان را در ثبت‌نام کاندیداتوری شوراهای اسلامی نشان از مسئولیت‌پذیری افراد و حضور در صحنه برای تلاش در ساختن جامعه‌ای آباد عنوان کرد و افزود: دشمنان از این مسئولیت‌پذیری و حضور در صحنه واهمه دارند و می‌خواهند فضای انتخابات را آلوده کنند، مبادا کسانی با گفتار یا اعمال خود در این زمینه با دشمن همراهی کنند.

توکلی دشمن‌شناسی را از صفات بارز مردم استان کرمان دانست و گفت: جایی که دشمن تمجید و تعریف کرد، باید مراقب بود و اگر خلاف این هم باشد باید به عکس عمل کرد، لذا قوه قضائیه در استان با هر عاملی که موجب ناآرامی، ناامنی یا تخریب اشخاص شود به شدت ‌برخورد‌ می‌کند.

انتهای پیام/80015/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول