اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه آمل:

انتخابات ایران مهم‌ترین چالش پیش‌روی دشمن است

مسئول نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه ناحیه آمل گفت: مهم‌ترین چالش پیش روی دشمن، انتخابات پرشور در ایران است.

انتخابات ایران مهم‌ترین چالش پیش‌روی دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام حسین محمدیان  صبح امروز در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه و اعضای انجمن صنفی خبرنگاران این شهرستان با بیان اینکه سپاه در هشت سال دفاع مقدس نقش‌آفرین بود و مایه قوت نظام به شمار می‌رفت، اظهار داشت: سپاه بازوی توانمند نظام اسلامی به شمار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه سپاه این آمادگی را دارد که در برابر دشمن درونی و بیرونی ایستادگی کند، افزود: برخی هنوز باورشان نیست که دشمن در حال تهدید است و باید آمادگی در برابر دشمن را داشته باشیم.

محمدیان با تاکید بر اینکه باید ببینیم تهدید دشمن از چه ناحیه است و از همان ناحیه نیز خطوط خود را تقویت کنیم، گفت: دشمن در بخش‌های مختلف علیه نظام اسلامی مبارزه می‌کند و این نشان می‌دهد ما باید بیش از اینها آمادگی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه سازماندهی ارتش ده‌‌ها میلیونی باید ادامه پیدا کند، اظهار داشت: تشکیل هسته‌های مردمی در سراسر دنیا می‌تواند به تقویت نظام اسلامی کمک کند.

مسئول نهاد نمایندگی ولی ‌فقیه در سپاه ناحیه آمل با اعلام اینکه تقویت ابزار دفاعی در زمانی که دشمن هر روز قدرتمندتر می‌شود نیاز ضروری است، گفت: به همین دلیل است که رشد علمی در سپاه افزایش چشمگیری یافته است تا بتواند با استفاده از دستاوردهای خود در برابر دشمنان ایستادگی کند.

وی با اشاره به اینکه سپاه در زمینه حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای مشارکت خواهد داشت، افزود: این تنها مقوله‌ای از انتخابات است که سپاه در آن دخالت می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه بسیجیان باید به همراه مردم وارد صحنه انتخابات شوند، گفت: حضور پررنگ مردم در صحنه دشمنان را مایوس می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه مهم‌ترین چالش پیش روی دشمن انتخابات پرشور در ایران است، تصریح کرد: دشمن تلاش می‌کند این نقطه ضعف خود را با چالش‌های اقتصادی و سیاسی در ایران بپوشاند.

انتهای‌ پیام/86011/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول