اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جیرفت:

تمهیدات برگزاری انتخابات سالم در جیرفت فراهم شده است

فرماندار جیرفت گفت: انتخابات جزو بزرگترین دستاوردهای انقلاب و پشتوانه نظام است و تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم در جیرفت انجام شده است.

تمهیدات برگزاری انتخابات سالم در جیرفت فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، ابراهیم غنچه‌پور پیش از ظهر امروز در آیین جشن میلاد کوثر در این شهرستان اظهار داشت: پیشرفت زنان در جامعه امروز ما دستاورد نظام مقدس جمهوری است.

فرماندار جیرفت اقتدار امروز نظام اسلامی را مدیون افتخارآفرینی مادران دانست و افزود: به همین دلیل امروز بحث حجاب و عفاف بانوان مسلمان و متدین سرلوحه هجمه فرهنگی دشمن قرار گرفته است و استکبار در این زمینه تلاش می‌کند.

غنچه‌پور با بیان اینکه شما زنان باید این آموزش‌ها را به نسل آینده بدهید، همان‌طور که پدران و مادران به ما آموزش دادند، تصریح کرد: ما در آستانه یک حرکت تاریخی حساس و بزرگ انتخابات شوراها هستیم، انتخابات جزو بزرگترین دستاوردهای انقلاب و پشتوانه نظام است.

وی خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم خودشان حکومت می‌کنند، اگر سایر انقلاب‌های دنیا را مطالعه کنیم، می‌بینیم که بعد از مدت کوتاهی از مسیر خود خارج شدند و اگر امروز نظام ما با اهداف خود پیش می‌رود به این دلیل است که مردم خود در این مسیر تصمیم گیرنده هستند و مسئولان را در همه رده‌ها انتخاب می‌کنند.

فرماندار جیرفت گفت: تمام کانون‌های تصمیم‌گیری در نظام ما توسط مردم انتخاب می‌شوند و ما هم به عنوان مجری انتخابات حافظ رأی مردم باید باشیم، تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم دیده شده است.

وی عنوان کرد: همه باید مانند ادوار گذشته همراهی کنند تا انتخابات سالم و حداکثری با کیفیت بسیار بالا داشته باشیم و تلاش کنیم این انتخابات برگ زرینی در نظام اسلامی باشد.

غنچه‌پور اذعان داشت: باید کسانی را انتخاب کنیم که تعهدات لازم را برای کار شوراها داشته باشند و مردم ما هرگز در انتخاب‌های خود اشتباه نکردند.

انتهای پیام/80002/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول