اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

سمبل حماسه سیاسی حضور پرشور مردم در انتخابات است

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری سمبل حماسه سیاسی را حضور پرشور مردم در انتخابات دانست و گفت: سمبل حماسه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است؛ چراکه پویاترین، زنده‌ترین و تهاجمی‌ترین اقتصاد، اقتصاد مقاومتی است

سمبل حماسه سیاسی حضور پرشور مردم در انتخابات است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، رضا محمد سلیمانی ظهر امروز در همایش گرامیداشت هفته کارگر در این استان اظهار کرد: کار بزرگ‌ترین و زیربنایی‌ترین بخش زندگی انسان است.

وی افزود: در حال حاضر استان چهارمحال و بختیاری با برخورداری از امکانات و توانمندی‌های بسیار، تولید 10 درصدی آب کشور چند استان کشور را پوشش می‌دهد.

محمدسلیمانی ادامه داد: خداوند نعمات بسیاری را به مردم استان داده است اما متأسفانه تاکنون به نحو احسن از آنها استفاده نکرده‌ایم.

فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: در این استان ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری برای آغاز کارهای جدید وجود دارد که امیدواریم کارفرمایان و کارگران بتوانند با یک همدلی از این ظرفیت‌ها استفاده‌های مطلوب و لازم را ببرند و با سرمایه‌گذاری و انجام اقدامات خوب چهارمحال و بختیاری را به بهشت تبدیل کنیم.

وی سمبل حماسه سیاسی را حضور پرشور مردم در انتخابات دانست و گفت: سمبل حماسه اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است؛ چراکه پویاترین، زنده‌ترین و تهاجمی‌ترین اقتصاد، اقتصاد مقاومتی است.

محمدسلیمانی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی با استفاده از توان و ظرفیت‌های موجود بر رفاه جامعه محقق می‎شود، گفت: باید با تکیه بر سرمایه و تولیدات داخلی و با یک برنامه‌ریزی درست و منسجم اقتصاد مقاومتی را به نحو احسن در جامعه و کشور پیاده کنیم.

وی افزود: اگر کارگران، کارفرمایان، تولیدکنندگان، سرمایه‌گذاران و سایر اقشار جامعه فعل خواستن را به کار بگیرند آمریکا و اروپا که سهل است حتی اگر تمام دنیا ایران را تحریم کنند بازهم نمی‌توانند مانع پیشرفت ملت ایران شوند.

همایش گرامیداشت هفته کارگر امروز با حضور فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری، معاون سیاسی امنیتی چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری و مدیرکل فنی و حرفه‌ای چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/68006/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول