اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار احمدی‌مقدم خبر داد

بکارگیری تمام نیروها و تجهیزات برای امنیت انتخابات

فرمانده ناجا گفت: پلیس تمام توان خود را برای برقراری نظم انتخابات تا پایان برگزاری آن و حتی بعد از آن به کار می‌گیرد و با کمک از نیروها و تجهیزات خود حضور گسترده‌ای برای جلوگیری از هرگونه سوءاستفاده را دارد.

بکارگیری تمام نیروها و تجهیزات برای امنیت انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان سردار اسماعیل احمدی‌مقدم صبح امروز در صبحگاه مشترک نیروهای نظامی اظهار داشت: در سالی قرار داریم که دو انتخابات در پیش است و از همه مهمتر انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری است که از برگزاری آن انتظار تحقق حماسه سیاسی می‌رود.

وی ادامه داد: حماسه سیاسی مقدم بر تحقق حماسه اقتصادی است و اگر این حماسه به خوبی آفریده شود حماسه اقتصادی را نیز به دنبال دارد.

وی افزود: حضور پرشور و گسترده مردم با همه سلایق و عقیده و ایده‌های مختلف، حضوری پرشور و با نشاط خواهد بود.

احمدی‌مقدم با بیان اینکه این انتخابات می‌تواند مشکلات و مسائل را حل کند عنوان کرد: در این انتخابات رئیس جمهور هم با قوت و قدرت حرکت کند و وعده‌هایی را که امیدوارانه به مردم می‌دهد تحقق ببخشد.

وی تصریح کرد: انتخاب رئیس جمهور با رای بالا، اعتماد به نفس و اقتدار رئیس جمهوری در مجامع بین المللی را در پی دارد و این برای نظام جمهوری اسلامی افتخاری بزرگ است.

وی در ادامه پیرامون رویکرد نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات اظهار داشت: نیروی انتظامی در زمینه برقراری نظم و امنیت در انتخابات حضور دارد و سعی می‌کنیم در حیطه مسئولیت و وظیفه‌ای که به عهده داریم انتخابات را با بهترین شکل ممکن و در نظم و امنیت کامل برگزار کنیم.

فرمانده ناجا افزود: فعالیت‌های تبلیغاتی، اجتماعات مردمی و شنیدن برنامه‌های کاندیداها در این دوره از انتخابات در اوج قرار دارد و از شور و حال خاصی برخوردار است.

وی با تاکید بر باورپذیر بودن شعارها و مسائلی که از سوی کاندیداها مطرح می‌شود افزود: اگر این اهدافی که کاندیداها بیان می‌کنند باورپذیر باشند مردم هم اعتماد می‌کنند و این انتخابات پرشور خواهد بود اما اگر عکس این موضوع دیده شود بی‌اعتمادی مردم را به دنبال دارد و دشوار خواهد بود.

سردار احمدی‌مقدم با اشاره به آگاهی و بصیرت مردم تصریح کرد: مردم از بیانات و حرف‌هایی که زده می‌شود انتظار تحقق دارند و اگر نتوان محقق کرد مورد بازخواست قرار می‌دهند.

وی یادآور شد: شعارها و برنامه‌های تبلیغات کاندیداها مورد تحلیل و بررسی مردمی قرار می‌گیرد و مشخص می‌شود که این فرد آیا توانمندی تحقق اهداف را دارد یا اینکه اهداف مطرح شده تا چه اندازه قابلیت اجرایی شدن دارد.

وی اضافه کرد: از این رو تاکید پلیس بر این است که کاندیداها در برنامه‌های تبلیغاتی خود وعده‌های درستی بدهند و با رعایت کامل ادب و اخلاق نسبت به تبلیغات خود و تشکیل ستادهای انتخاباتی اقدام کنند.

فرمانده ناجا با بیان اینکه وعده‌های توخالی مردم را بی اعتماد می‌کند گفت: کاندیداها از تهدید و تخریب دیگران پرهیز کنند و به جای اینکه رویه تخریب در پیش بگیرند به ارائه برنامه‌های خود بپردازند.

وی عنوان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی مردمی دارد که که از حرف‌ها و تبلیغات منفی و تخریب‌ها تاثیر منفی می‌پذیرد و این تاثیرپذیر ناخوشایند است.

احمدی‌مقدم ادامه داد: مسئولیت ریاست جمهوری باری است بر دوش یک نفر که در پایان کار خود باید در پیشگاه خداوند و در مقابل مردم پاسخگو باشد بنابراین می‌طلبد تا به گونه‌ای که توان کار وجود دارد نشان داده شود.

وی افزود: پلیس هم تمام توان خود را برای برقراری نظم انتخابات تا پایان برگزاری آن و حتی بعد از آن به کار می‌گیرد و با کمک از نیروها و تجهیزات خود حضور گسترده‌ای برای جلوگیری از هرگونه سو استفاده را دارد.

انتهای پیام/90004/ط40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول