اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه شاهرود:

دانشجویان باید خلاق و پویا در عرصه انتخابات وارد شوند

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود گفت: دانشجویان باید خلاق و پویا در عرصه انتخابات وارد شوند و دیگران را نیز برای حضور در این میدان تشویق کنند.

دانشجویان باید خلاق و پویا در عرصه انتخابات وارد شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عباس مطهری صبح امروز در دیدار با اعضای شورای بسیج دانشجویی دانشگاه‌های شاهرود که در دفتر فرماندهی سپاه شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه رهبر انقلاب دانشجویان را قشر پیشرو می‌دانند، اظهار داشت: دانشجویان طبقه‏ پیشرو، پیشاهنگ، زبده و بانشاط پیکره‏ اجتماع هستند.

وی تصریح کرد: دانشجویان باید در ساختن آینده و ترسیم حرکت عمومى جامعه، بیش از جاهاى دیگر نقش و اثر داشته باشند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود افزود: دانشجویان‏ عناصر آینده‏ساز این کشور هستند و باید از همه جهت چه فکرى و چه علمى و درسى به ذهنیت دانشجویان‏، اعتقادات، روحیه‏ اسلامى و انقلابى آن‏ها خیلى توجه شود و حقیقتاً جوانان موتور محرک حرکت‌هاى بزرگ هم مثبت و هم منفى در جامعه هستند.

وی خاطر نشان کرد: دانشجویان و به ویژه دانشجویان بسیجی باید به فرمود رهبر عزیزمان، الگو و نمونه‏ یک مسلمان پاک، خالص، مؤمن، نیک‏اندیش، نیک‏عمل، خوش‏رفتار و داراى معرفت و خلوص باشند.

تاثیرگذاری بسیج در دانشگاه‌ها

مطهری با اشاره به تاثیرگذاری بسیج در دانشگاه‌ها و اهداف آن اظهار داشت: باید تلاش کنیم تا هدف ما این باشد که در دانشگاه، دانشجویان‏ را هم از لحاظ آگاهى و معرفت و هم از لحاظ استحکام ایمان، به عناصر زبده‏ و برگزیده‏ دینى تبدیل کنیم‏.

وی افزود: با توجه به سخنان و تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب یکى از بزرگترین وظایف دانشجویان، تلاش در جهت خودسازى اخلاقى است و بسیج دانشجویی باید در این زمینه تلاش کند تا دانشجویان اخلاق خود را تکمیل کنید.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به تاکید رهبر فرزانه انقلاب به داشتن روحیه انقلابی دانشجویان اظهار داشت: روحیه انقلابی یعنی اینکه یک دانشجو احساس تکلیف به نظام و انقلاب داشته و همیشه حاضر به خدمت و تاثیرگذاری در انقلاب بوده و در یک کلام خالق حماسه باشد.

دانشجو به عنوان افسر جنگ نرم مقابل توطئه‌های دشمنان روشنگری کند

مطهری تاکید کرد: حال که سال‌جاری به عنوان سال حماسه سیاسی نامگذاری شده، حضور در انتخابات لازمه تحقق آن است و دانشجو باید فعال و پویا در این حماسه حضور داشته باشد و به عنوان یک افسر جنگ نرم در مقابل توطئه‌های دشمنان روشنگری کند.

فرمانده سپاه شهرستان شاهرود تاکید کرد: باید تلاش کنیم تا در بسیج دانشجویی به وظیفه‌هایی که گفته شده نسبت به دانشجویان ادای تکلیف کنیم و انتظارات و مطالبات ایشان را برآورده سازیم و حماسه‌ای دیگر توسط جوانان این مرز و بوم خلق کنیم.

انتهای پیام/2249/ر40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول