اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزآباد:

برگزاری دو انتخابات در یک روز، نشان‌گر توان مجریان است

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: برگزاری دو انتخابات در یک روز باید با تمام توان و نیرو انجام شود و نشان دهنده شایستگی مجریان در این امر مهم باشد.

برگزاری دو انتخابات در یک روز، نشان‌گر توان مجریان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فیروزآباد، جهانبخش بهمنی عصر امروز در همایش هیئت‌های اجرایی شهرستان‌های فیروزآباد، قیروکارزین و فراشبند که در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فیروزآباد برگزار شد، اظهار داشت: چهارمین انتخابات شوراهای شهر و روستا و یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری از حساسیت ویژه‌ای برخوردار بوده که دشمنان را وادار به برنامه‌های فتنه‌گرانه کرده است.

فرماندار شهرستان فیروزآباد گفت: برگزاری دو انتخابات در یک روز باید با تمام توان و نیرو انجام شود که می‌تواند نشانگر توان دولت در اجرا باشد.

وی ادامه داد: برگزاری انتخابات به یک برنامه‌ریزی مدون نیاز دارد تا نواقص برطرف شده و با اجرای موفق و پیروز توان مدیریتی به نمایش گذاشته شود.

بهمنی اضافه کرد: با توجه به سابقه انتخابات پیش و فتنه 88 دشمنان ما هم‌اینک در صدد هستند تا نواقص عملیاتی خود را مرتفع سازند و به نظام ضربه بزنند.

نماینده سیاسی دولت در شهرستان فیروزآباد بیان داشت: ایران اسلامی با برگزاری 33 دوره انتخاباتی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره از یک قانون انتخاباتی جامعی برخوردار بوده است.

بهمنی ابراز داشت: از جمله اهداف مهم دشمنان انقلاب اسلامی کمرنگ کردن حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای و اخلال در آن است.

وی با بیان اینکه هیئت اجرایی باید عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهد گفت: افرادی که می‌خواهند فرایند انتخابات را انجام دهند باید عدالت‌محوری را سرلوحه کار خود قرار دهند و اعتمادسازی را در نظر بگیرند.

رئیس هیئت اجرایی شهرستان فیروزآباد با اشاره به ملاک‌های عمل در انتخابات تصریح کرد: قانون‌مداری، امانت‌داری و سلامت انتخابات در یک فضای آرام از مهمترین اصول و وظایف اعضای هیئت‌های اجرایی است.

بهمنی با اشاره به فرموده‌های مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه انتخابات مظهر اقتدار و مردم‌سالاری دینی است افزود: ایران اسلامی با ایجاد فضای باز انتخاباتی و با آرامش، فرصت فعالیت را برای افراد شایسته فراهم کرده است.

انتهای پیام/2448/ق30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول