اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خوی:

بصیرت‌افزایی در زمینه توطئه‌های استکبار از وظایف حوزه‌های علمیه است

امام جمعه خوی بصیرت افزایی در زمینه توطئه‌های استکبار و عوامل او را از جمله رسالت‌های سنگین روحانیت و حوزه‌های علمیه برشمرد.

بصیرت‌افزایی در زمینه توطئه‌های استکبار از وظایف حوزه‌های علمیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید رضی موسوی شکوری پیش از ظهر امروز در اجتماع باشکوه طلاب و اساتید و کارکنان حوزه علمیه خوی که به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (ع) و روز زن برگزار شد، اظهار داشت: در جامعه امروزی ما ضرورت دارد سیره حضرت فاطمه (س) الگوی زندگی زنان جامعه اسلامی باشد.

وی ضمن تقسیم ادوار زندگی حضرت فاطمه به دوره‌های قبل از ازدواج، بعد از ازدواج و پس از رحلت پیامبر، تصریح کرد: در عمر کوتاه حضرت فاطمه (ع) درس‌های مهمی برای زندگی بشر وجود دارد.

شکوری در ادامه تحمل مشکلات در راه رسیدن به اهداف الهی، تربیت کردن فرزندان تاریخ ساز، دفاع از حق و ولایت و حقوق مسلم خویش، تحلیل حوادث گذشته اسلام و پیش‌بینی مشکلات آینده جوامع اسلامی، تبیین فلسفه احکام الهی، موضع‌گیری متناسب با شرایط سیاسی حاکم بر زمان و رعایت حقوق اعضای خانواده در زندگی مشترک را از جمله درس‌های زندگی حضرت فاطمه برشمرد که امروز باید مورد توجه جدی جوامع اسلامی به ویژه زنان مسلمان قرار گیرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی خوی با اشاره به موضوع انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی، روشنگری مردم، تبیین مواضع ولی امر مسلمین، تشریح معیارها و شاخصه‌های نامزد اصلح، بصیرت افزایی در زمینه توطئه‌های استکبار و عوامل او را از جمله رسالت‌های سنگین روحانیت و حوزه‌های علمیه برشمرد.

انتهای پیام/61001/خ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول