اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان حج و زیارت همدان:

مواضع رهبری راهگشای مشکلات است

رئیس سازمان حج و زیارت استان همدان گفت: هر وقت سیاستمداران به بن بست می‌رسند مواضع مدبرانه رهبری راهگشای مشکلات بوده است.

مواضع رهبری راهگشای مشکلات است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام و المسلمین عباس اسماعیلی پیش از ظهر امروز در مراسم دیدار امیر خجسته نماینده مردم همدان و فامنین با اعضای فعال ستاد انتخاباتی خود با بیان اینکه خداوند در خلقت حضرت زهرا قدرت‌نمایی کرده است اظهار داشت: همه خوبی‌ها و خصلت‌ها را خدا در وجود حضرت فاطمه قرار داده است.

وی ادامه داد: ما فقط 14 معصوم داریم و در بین این بزرگواران یک خانم وجود دارد و آن حضرت فاطمه زهرا است و این افتخاری است که خدا به حضرت زهرا داده است.

رئیس سازمان حج و زیارت همدان در ادامه با اشاره به اینکه در حدیث کساء خدا می‌فرماید همه چیز را به خاطر پنج تن آفریدم و آنها از هر پلیدی پاک و تطهیر هستند، افزود: حضرت فاطمه خصلت‌هایی دارد که فقط مختص به او است و ایشان در همسرداری و فرزندداری نمونه است.

وی اضافه کرد: حضرت زهرا لقب ام ابیها را دارد و چون پیامبر همه خوبی‌ها را دارد افتخار حضرت فاطمه این است که مادر همه خوبی‌ها است.   

اسماعیلی در ادامه با بیان اینکه حضرت فاطمه با داشتن این همه خوبی و عظمت خود را فدای امامت کرد ابراز داشت: حضرت زهرا با همه عظمتی که نزد خدا دارد همه مشکلات را به جان خرید و در راه دفاع از امامت شهید می‌شود.

وی افزود: بعد از رحلت رسول گرامی اسلام حضرت فاطمه بسیار گریه می‌کرد و گریه‌های او فقط به علت رحلت پیامبر نبود بلکه برای مظلومیت خاندان پیامبر گریه می‌کرد.

رئیس سازمان حج و زیارت همدان گفت: قبر حضرت زهرا برای اینکه مردم به او فکر کنند و ادامه‌دهنده راه او باشند پنهان است و این حق امام زمان است که قبر حضرت فاطمه را آشکار کند.

وی به شهادت حضرت فاطمه اشاره کرد و یادآور شد: در یک طرف قضیه شهادت حضرت زهرا مظلومیت خاندان پیامبر است و در سوی دیگر قساوت دشمنان قرار دارد.

اسماعیلی با بیان اینکه همه ما موظف به دفاع از ولایت هستیم گفت: امام راحل قطره‌ای از کوثر بود که توانست تمام معادلات جهانی را با پیروزی انقلاب اسلامی به هم ریزد و دنیا را مبهوت خود کرد و امروز هم مقام معظم رهبری با عظمت و قدرت این راه را ادامه می‌دهد.

وی ادامه داد: هر وقت سیاستمداران به بن‌بست می‌رسند مواضع رهبری راهگشا بوده به طوری که با قدرت در مقابل جریان‌های مختلف مخالف نظام همواره با تدبیر ایستادگی کرده است.

رئیس سازمان حج و زیارت همدان تصریح کرد: مقام معظم رهبری معتقد است اگر ما یک قدم در مقابل دشمن عقب‌نشینی کنیم آنها دو قدم جلو می‌آیند و در سال‌های گذشته رهبری با درایت نظام را در برابر همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان به خصوص امریکا حفظ کرده است. 

وی در پایان با بیان اینکه بالاترین خدمتی که اسلام به ما دستور داده خدمت به مردم است خاطرنشان کرد: خدمتگزاران و مسئولان آنقدر به مردم خدمت کنند که مورد رضایت خدا قرار گیرد.

انتهای پیام/89019/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول