اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ورامین:

نمایندگی سازمان حج و زیارت به ورامین منتقل شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت ورامین ضمن انتقاد شدید از عدم استقرار نمایندگی سازمان حج و زیارت در شهرستان ورامین که از مصوبات سفر رئیس جمهور است، گفت: نمایندگی سازمان حج و زیارت باید به ورامین منتقل شود.

نمایندگی سازمان حج و زیارت به ورامین منتقل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی ساعتی پیش در نشست تحلیل نخستین نمایشگاه مطبوعات و رسانه‌های جنوب شرق استان تهران ضمن تقدیر از اصحاب رسانه به دلیل حضور پر شور در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه نشان داد جامعه رسانه‌ای این منطقه متحد و همدل هستند.

وی در ادامه از حضور مسئولان در این نمایشگاه تقدیر کرد و این حضور را نشان توجه مسئولان به اصحاب رسانه و تعامل مسئولان و رسانه دانست.

امام جمعه موقت ورامین در ادامه با بیان دو مصوبه نیمه کاره سفرهای ریاست جمهوری به ورامین از رسانه‌ها خواست به‌طور جدی این دو مصوبه را پیگیری کنند.

وی تصریح کرد: مصوبه اول تأسیس دفتر نمایندگی سازمان حج و زیارت در شهرستان ورامین است که از مصوبات سفر رئیس جمهور بود، وزیر ارشاد و دیگر مسئولان هم وعده‌های متعددی در این ارتباط دادند اما در نهایت این دفتر اخیراً در ری راه‌اندازی و اعلام شد مردم ورامین برای کارهای خود در مورد حج و زیارت به ری بروند، این شیوه عملکرد پسندیده نیست.

امام جمعه موقت ورامین ادامه داد: از ری تا خیابان آزادی و محل سازمان حج و زیارت راهی نیست که نمایندگی سازمان حج و زیارت در ری راه‌اندازی می‌شود، کارهای ما باید منطق داشته باشد، این اقدام نه از حجم ترافیک جاده‌ای می‌کاهد و نه تفاوت چندانی در زمان دسترسی به این دفتر ایجاد می‌کند، برای این دفتر نمایندگی قرار است هزینه شود، این هزینه در محلی نزدیک به سازمان حج توجیه پذیر نیست.

وی ادامه داد: به این عملکرد انتقاد جدی دارم، این مورد از حقوق جدی مردم ورامین است که باید مسئولان ورامین به‌طور جدی پیگیری کنند، اگر مسئولان بخواهند خواسته‌ها و مطالبات مردم را پیگیری کنند آنقدر مطالبه وجود دارد که دیگر به مسائلی مانند تجزیه مناطق شهری نمی‌رسند، مطالبه‌های واقعی مردم این‌ها است، این خیل عظیم جمعیت جنوب شرق استان تهران باید برای کارهای زیارتی خود به ری بروند و انتقاد جدی به مسئولینی که این تصمیم را گرفته‌اند، وارد است.

محمودی تأکید کرد: هرچه سریع‌تر این دفتر که از مصوبات سفر رئیس جمهوری است باید در ورامین راه‌اندازی شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران مطالبه دیگر که باید توسط مسئولان و رسانه‌ها پیگیری جدی شود ررا اه‌اندازی صدا و سیمای شهرستان‌های استان تهران در ورامین عنوان کرد و گفت: این صدا و سیما نیز از مصوبات سفر رئیس جمهور است، استان‌های با جمعیت یک میلیون نفر صدا و سیمای مخصوص به خود و شبکه استانی دارند ولی شهرستان‌های استان تهران با بیش از پنج میلیون نفر جمعیت همچنان محروم‌ترین مردم کشور از نظر بهره‌مندی از رسانه ملی هستند.

انتهای پیام/2462/م30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول