اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حج و زیارت همدان:

12 کاروان از همدان به حج تمتع اعزام می‌شوند

مدیر حج و زیارت استان همدان گفت: یک هزار و 300 نفر از ثبت نامی‌های سال 84 در قالب 12 کاروان از همدان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

12 کاروان از همدان به حج تمتع اعزام می‌شوند

حجت‌الاسلام عباس اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار داشت: به یک هزار و 300 نفر از ثبت نامی‌های سال 84 برای اعزام به سرزمین وحی فراخوان داده شده است.

وی با بیان اینکه این تعداد از افراد می‌توانند از 29 فروردین ماه به دفاتر کاروان‌ها مراجعه و ثبت نام کنند عنوان کرد: این تعداد از افراد در قالب 12 کاروان هستند که از استان همدان اعزام می شوند.

مدیر حج و زیارت استان همدان ادامه داد: این تجربه شیرین و سفر معنوی فرصتی است تا افراد بتوانند درون خود را بازسازی کرده و حداکثر استفاده را از این سفر ببرند.

وی خاطرنشان کرد: افراد باید لیست کاروان‌ها را از حج و زیارت استان دریافت و در نخستین فرصت به دفاتر کاروان‌ها مراجعه و تاریخ اعزامشان را مشخص کنند تا اینکه ثبت نام افراد به زمان‌های طولانی مدت موکول نشود.

اسماعیلی در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه ثبت‌نامی‌های جدید برای حج تمتع در چه تاریخی اتفاق خواهد افتاد؟ تصریح کرد: با پیش‌بینی‌هایی که انجام شده تا چند سال آینده ثبت‌نامی نخواهیم داشت.

وی در پایان سخنانش گفت: بسیاری از افراد از سال‌های پیش ثبت‌نام کرده و در نوبت هستند و تا زمانی که این تعداد افراد اعزام نشدند ثبت‌نام جدید برای حج تمتع نخواهیم داشت.

انتهای پیام/89007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول