اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حج و زیارت استان زنجان خبر داد

اعزام به عتبات عالیات زنجان تا 25 اردیبهشت

معاون حج و زیارت استان زنجان گفت: اعزام عتبات عالیات استان زنجان بدون وقفه تا 25 اردیبهشت ماه سال‌جاری ادامه دارد.

اعزام به عتبات عالیات زنجان تا 25 اردیبهشت

غلامرضا رحیمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: اعزام کاروان‌های عتبات عالیات ویژه نوروز استان زنجان از 24 اسفند ماه سال گذشته آغاز شده و تا 13 فروردین ماه سال‌جاری ادامه دارد.

وی با بیان اینکه نخستین گروه اعزامی استان زنجان یکم فروردین به استان بازگشت، افزود: فردا نیز گروه دیگری از زائران زنجانی وارد استان می‌شوند.

*اعزام روزانه یک کاروان عتبات عالیات از استان زنجان

معاون حج و زیارت استان زنجان از اعزام روزانه یک کاروان عتبات عالیات از استان زنجان خبر داد و افزود: این اعزام‌ها به صورت زمینی صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه 19 گروه از استان زنجان به عتبات عالیات در نوروز اعزام می‌شوند، افزود: 722 نفر از استان زنجان به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

رحیمی با اشاره به اینکه قرعه‌کشی عتبات عالیات انجام شده است، یادآور شد: افراد بر اساس اولویت‌های قرعه‌کشی به عتبات عالیات مشرف می‌شوند.

وی از خالی بودن ظرفیت کاروان‌های عتبات عالیات استان خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند برای نام‌نویسی عتبات عالیات به دفاتر زیر نظر حج و زیارت استان مراجعه کنند.

*ثبت‌نام عتبات عالیات در دفاتر مجاز

معاون حج و زیارت استان زنجان قیمت اعزام عتبات عالیات را به صورت زمینی 844 هزار تومان اعلام کرد و گفت: علاقه‌مندان برای اعزام به عتبات عالیات به دفاتر مجاز استان مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مشکلی در اعزام زائران به عتبات عالیات وجود ندارد، خاطرنشان کرد: تاکنون مشکلی در این زمینه به وجود نیامده است.

رحیمی از آغاز دور دوم سفرهای عتبات عالیات از 26 اردیبهشت ماه سال‌جاری خبر داد و گفت:‌ اعزام عتبات عالیات استان بدون وقفه دنبال می‌شود.

انتهای پیام/73003/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول