اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت یک هفته

جشن کوثر در 14 هیئت مذهبی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

دبیر جامعه هیئت رحماء سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) و هفته زن به مدت یک هفته در 14 هیئت مذهبی استان، جشن کوثر برگزار می‌شود.

جشن کوثر در 14 هیئت مذهبی سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مهدی اربابی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: هیئت رحماء سیستان و بلوچستان سال گذشته به مناسبت ولادت حضرت فاطمه (س) به مدت یک هفته در هفت هیئت مذهبی جوان زاهدان، جشن کوثر را برگزار کرد.

وی افزود: امسال این هیئت مذهبی جشن‌های ولادت بانوی دو عالم را در 14 هیئت مذهبی جوان در سطح شهرستان زاهدان برگزار می‌کند.

دبیر جامعه هیئت رحماء سیستان و بلوچستان بیان کرد: هر شب دو هیئت با مداحی و سخنرانی افراد برجسته استانی پیرامون شخصیت والای حضرت فاطمه زهرا (س) به اجرای برنامه خواهند پرداخت و مردم به ویژه قشر جوان با ویژگی‌ها و سیره و منش دخت نبی مکرم اسلام آشنا می‌شوند.

اربابی متذکر شد: هدف اصلی از اجرای این طرح، ایجاد اتحاد و همبستگی بیشتری بین هیئت‌های جوان و زمینه‌سازی برای برگزاری مراسم‌های یک‌دست و انسجام هرچه بیشتر تجمعات هیئتی در استان است.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه عمده مشکل هیئت نبود یک سازماندهی و چارچوب مشخص بوده است لذا این جامعه مذهبی در نظر دارد با اجرای این طرح، وحدت بین هیئت‌ها و اجرای برنامه‌ها را با تجمیع و اکثریت و شور بیشتری به اجرا درآورد.

انتهای پیام/75002/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول