اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم:

جهان اسلام مدیون حماسه سیاسی حضرت زهرا(س) است

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم گفت: جهان اسلام مدیون حماسه سیاسی حضرت زهرا(س) است و این بانوی بزرگوار با خلق این حماسه روحی مجدد به اسلام بخشید.

جهان اسلام مدیون حماسه سیاسی حضرت زهرا(س) است

 حجت‌الاسلام جواد عظیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زهرا(س) با اشاره به نامگذاری سال جاری با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار کرد: حماسه فراتر از اقدامات معمولی است بنابراین لازم است در این زمینه از حماسه‌سازان طراز اول تاریخ الگو بگیریم.

وی خاطرنشان کرد: زندگی حضرت زهرا(س) یکی از بهترین اسوه‌ها و الگوها برای موضوعات حماسه سیاسی و اقتصادی بوده که سند و کلید نجات جامعه اسلامی محسوب می‌شود و پیشرفت جامعه را رقم می‌ز‌ند.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم یادآور شد: در دورانی که دشمنان به توطئه‌چینی مشغول بودند و مشکلات اقتصادی در جامعه حاکم بود حضرت زهرا(س) یکی از چهره‌های الگو در زمینه خلق حماسه اقتصادی محسوب می‌شد.

وی تصریح کرد: دختر نبی مکرم اسلام(ص)، خلیفه و پیشوای مسلمانان است و در دوران فقر و مشکلات اقتصادی با حماسه‌آفرینی به فقیران کمک کرد.

عظیمی یادآور شد: حضرت فاطمه(س) در زمینه تبلیغ عملی حماسه‌ها خلق کرد و اوج حماسه حضرت زهرا(س) در زمینه دفاع از ولایت، امامت، استواری دین و ثابت قدم ماندن مسلمانان بود و در راستای امامت و ولایت، با شرک، نفاق و الحاد مبارزه کرد.

وی با بیان اینکه امروز جهان اسلام مدیون حماسه سیاسی حضرت زهرا(س) است گفت: حضرت فاطمه(س) با خلق حماسه سیاسی خود روح مجدد به اسلام داد بنابراین بانوان باید با تأسی به حضرت زهرا(س) در حمایت از حماسه سیاسی و اقتصادی پیش‌قدم باشند.

مسئول دارالقرآن اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم با بیان اینکه زنان جامعه اسلامی در زمینه خلق حماسه عظیم و بزرگ انقلاب که برگرفته از حماسه حسینی، فاطمی و علوی است پیشقدم بودند، عنوان داشت: اکنون بانوان می‌توانند در زمینه حمایت از ولایت و خط اهل بیت(ع) با استفاده از الگوی مصرف صحیح حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی برگرفته از حماسه‌ اباعبدالله الحسین(ع) و حضرت زهرا(س) است و در این زمینه وظیفه همه بانوان حفظ انقلاب به عنوان میراث ارزشمند امام خمینی(ره) است.

انتهای پیام/78003/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول