اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) البرز:

جشنواره‌های فرهنگی و علمی همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود

مسئول بسیج جامعه زنان سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز از برگزاری جشنواره‌های فرهنگی و علمی همزمان با ولادت دخت نبی مکرم اسلام در این استان خبر داد.

جشنواره‌های فرهنگی و علمی همزمان با ولادت حضرت زهرا(س) برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، شهین حاجی‌زاده ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دختران و زنان جامعه اسلامی الگویی بسیار بزرگ چون فاطمه زهرا دارند، لذا می‌توانند با استفاده از روش و سیره این بزرگوار زندگی مطلوبی را داشته باشند.

وی ادامه داد: فاطمه زهرا (س) دارای ویژگی‌های اخلاقی بسیار زیادی است که تمام زنان و دختران باید از این ویژگی‌های اخلاقی استفاده درست کنند.

این مسئول در ادامه سخنان خود به ویژه برنامه‌های هفته زن در سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، امسال تمام برنامه‌های این هفته در پارک بانوان کرج برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری جشن میلاد و جشنواره‌های فرهنگی و علمی، خانه کودک، معاینه رایگان بیماران، آزمایش قند و فشار خون و برپایی ایستگاه مشاوره از جمله برنامه‌های تدارک دیده شده در پارک بانوان است.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: حضرت صدیقه طاهره (س) الگوی زنان جهان است و این ایام بهترین فرصت برای شناساندن ابعاد زندگی آن حضرت به جامعه است.

وی با تاکید بر الگوسازی زندگی حضرت زهرا(س)، اظهار داشت: مهم‌ترین درس‌هایی که از این بانوی بزرگوار می‌توانیم بگیریم صداقت، پاکدامنی، عفت، عبادت و دفاع از ولایت است.

حاجی زاده غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های معزز شهدا و جانبازان را از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته زن در سپاه حضرت امام حسن مجتبی(ع ) البرز دانست.

انتهای پیام/2302/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول