اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور سردار آبنوش

همایش حکمت مطهر در بویین زهرا برگزار می‌‌‌شود

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بویین زهرا گفت: هم‌زمان با هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران همایش حکمت مطهر شهرستان بویین زهرا با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین برگزار می‌شود.

همایش حکمت مطهر در بویین زهرا برگزار می‌‌‌شود

حجت‌الاسلام حسن شجاعی‌مهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا تعلیم و تربیت را مقدم بر تمام کار‌ها و جزو اولویت‌ها برشمرد و اظهار داشت: در فرهنگ اسلامی بالاترین جایگاه برای عرصه علم و تربیت در نظر گرفته شده است و این مهم بیانگر اوج توجه دین مبین اسلام به علم است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بویین زهرا مبانی فکری شهید مطهری را جزو عناصر پایه‌ نظام اسلامی برشمرد و افزود: استاد شهید مطهری نماد یک انسان دارای هدف اصیل و سیر و سلوک معنوی بود و به حق این عارف بزرگ از بزرگ‌ترین سازندگان بنای فکری انقلاب اسلامی است.

وی با تبیین مقام والا و ارزشمند شهید استاد مطهری تصریح کرد: دشمنان و کوردلان که اوج فقاهت و هوشمندی شهید مطهری را درک کرده‌ بودند با به شهادت رساندن ایشان در پی ضربه به انقلاب اسلامی بودند که این نقشه آنان خنثی شده و امروز افکار شهید مطهری پشتوانه انقلاب اسلامی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ناحیه شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه شهید مطهری تنها در فکر اسلام بود و مقالات وی در دفاع از حقوق زنان دارای جامعیت کلی است، ابراز داشت: هدف شهید مطهری حفظ اعتقادات جوانان در سطوح مختلف بود و در هر جایی که احساس می‌شد انحراف وجود دارد با قدرت وارد می‌شد و از اسلام ناب دفاع می‌کرد.

وی برپایی همایش‌های متعدد حکمت مطهر در بویین زهرا را در صدر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی برشمرد و تصریح کرد: همایش بزرگ حکمت مطهر شهرستان بویین زهرا نیز در روز سه‌شنبه با حضور فرمانده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/77005/ق20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول