اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آبفار بم:

آب آشامیدنی بم مشکل بهداشتی ندارد

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شرق استان کرمان گفت: آب آشامیدنی بم و بروات هیچ‌گونه مشکل بهداشتی ندارد.

آب آشامیدنی بم مشکل بهداشتی ندارد

یدالله امیری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بم با بیان اینکه آب آشامیدنی بم مشکلی ندارد، اظهار داشت: آزمایش‌های میکروبی و شیمیایی به صورت روزانه انجام می‌شود و میانگین سختی آب در سطح شهرستان 130 است.

وی افزود: بحث کلرزنی و کلرسنجی که از اهمیت بالایی برخوردار است به صورت روزانه انجام می‌شود و با توجه به وقوع زلزله در دی ماه 82 در بم تاکنون هیچ‌گونه مشکلی در این زمینه نداشتیم.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شرق استان کرمان عنوان کرد: اداره‌های آب و فاضلاب شهری شرق استان که شامل شهرهای بروات، نظام‌شهر، رستم‌آباد، فهرج و ریگان زیر مجموعه امور آب هستند، بیش از 80 هزار مشترک را خدمات‌رسانی می‌کنند.

وی با بیان اینکه در زلزله 82 تمام زیرساخت‌ها به صورت کامل تخریب و با مشکلات متعددی مواجه شدیم، گفت: از طریق اعتبارات ستاد بازسازی، بیش از 65 کیلومتر خط انتقال و 739 کیلومتر خطوط توزیع در شهرهای بم و بروات بازسازی شد.

امیری‌زاده تصریح کرد: در حال حاضر آبرسانی به شهرهای بم و بروات از طریق 20 حلقه چاه با 40 هزار متر مکعب ظرفیت ذخیره‌سازی انجام می‌شود.

مدیر امور آب و فاضلاب شهری شرق استان کرمان با اشاره به فعالیت 24 ساعته کارکنان بخش اتفاقات تشریح کرد: در اداره‌های آب و فاضلاب بم و بروات 95 نیرو در بخش‌های اداری، اتفاقات، آزمایشگاه و مخازن آب مشغول فعالیت هستند.

امیری‌زاده تصریح کرد: به لحاظ خشکسالی‌های اخیر و خشک شدن پنج حلقه چاه آب شرب در شهر بروات با مشکلات زیادی مواجه هستیم و هدررفت آب نیز زیاد است که باید مردم با ما همکاری کنند.

وی با اشاره به واگذاری زمین در شهرک سه هزار واحدی در بروات گفت: در این شهرک واحدهای مسکونی ساخته شده که تاکنون آبرسانی به آن‌ها انجام نشده و می‌طلبد از طریق سد نسا مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول