اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

پروژه آبرسانی از دریای خزر به سمنان با قوت بیشتری ادامه یابد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: پروژه آبرسانی از دریای خزر به سمنان باید به همت دولت و با قوت بیشتری ادامه یابد.

پروژه آبرسانی از دریای خزر به سمنان با قوت بیشتری ادامه یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی ظهر امروز پیش از سخنرانی رئیس جمهور کشورمان در جمع مردم سمنان در ورزشگاه تختی این شهر با تسلیت شهادت حضرت صدیقه طاهره به محضر حضرت ولی عصر (عج)، رهبری، ریاست جمهوری و جمع حاضر اظهار داشت: سفر دور چهارم ریاست جمهوری بسیار مهم بوده و می‌تواند طرح‌ها و پروژه‌های دولت رئیس جمهور خدمتگزار، پرکار و خستگی ناپذیر را تحقق بخشد.

وی حضور احمدی‌نژاد را در استان شهید پرور و ولایتمدار سمنان به فال نیک گرفت و خدمات 8 ساله دولت وی را در کشور بی‌سابقه و بی‌نظیر توصیف کرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: برخی از این خدمات در تاریخ انقلاب اسلامی سابقه ندارد و مردم باید قدردان خدمات نظام اسلامی در این سال‌ها باشند.

شاهچراغی با بیان اینکه امروز خواست ما از مجموعه دولت و ملت این است که شاکر نعمت‌های نظام اسلامی باشند، تصریح کرد: حفاظت و نگهبانی از انقلاب اسلامی و نعمت‌های بی‌شمار آن امروز وظیفه هر ایرانی مسلمان است.

وی با بیان اینکه باید از خداوند متعال نیز به واسطه وفور نعمت در سرزمین ایران شکرگزار بود، گفت: پروژه آبرسانی از دریای خزر به سمنان به قوت خود باقی است و همه باید عزم خود را در راستای اجرای این طرح جزم کنند.

انتهای پیام/2249/و20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول