اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حفاظت محیط زیست کاشمر:

آب‌رسانی به سایت پیر علیا تصویب شد

مسئول حفاظت محیط زیست کاشمر گفت: در بازدید یک روزه مسئولان از منطقه شکار ممنوع سید مرتضی آب‌رسانی به سایت پیر علیا تصویب شد.

آب‌رسانی به سایت پیر علیا تصویب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشمر و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست خراسان‌رضوی، مهدی جمعه پور اظهار کرد: مدیرکل فناوری استانداری، فرماندار و بخشدار مرکزی کاشمر و جمعی از مسئولان اجرایی شهرستان به منظور آشنایی بیشتر با بخشی از حوزه فعالیت حفاظت محیط زیست شهرستان از منطقه شکار ممنوع سید مرتضی بازدید کردند.

وی افزود: در این ویژه برنامه بازدید از سایت تکثیر و پرورش قوچ و میش اوریال و واحد محیط بانی پیر علیا صورت گرفت و بازدیدکنندگان موفق به مشاهده گله‌هایی از قوچ و میش در اطراف واحد محیط‌بانی شدند.

مسئول حفاظت محیط زیست کاشمر با بیان این مطلب که سایت تکثیر قوچ و میش اوریال به عنوان یکی از تفرجگاه‌های طبیعی شهرستان در ایام نوروز امسال پذیرای بیش از یک‌هزار و 500 نفر گردشگر از مناطق مختلف کشور بوده،گفت: مبحث حفاظت از محیط زیست از حساس‌ترین مباحث روز دنیا به شمار می‌رود که در صورت غفلت خسارات وارده به آن غیر قابل جبران است.

در این بازدید مهدی فروزان، فرماندار کاشمر با اشاره به تعلق عرصه‌های طبیعی به عنوان مظهر نشانه‌های الهی به تمامی نسل‌ها و مکانی برای تزکیه روح گفت: منطقه شکار ممنوع سید مرتضی یکی از ظرفیت‌های ویژه استان است که با طی مسافت کوتاهی از مرکز شهر می‌توان شاهد حضور وحوش در آن بود.

وی همچنین در ارتباط با اعمال توجه ویژه به منظور شکوفا شدن این ظرفیت طبیعی، بحث آب رسانی به سایت را مورد تاکید قرار داد و نظر به حضور مسئول آبفای شهری دراین ویژه برنامه، آب‌رسانی به سایت مورد موافقت واقع شد.

انتهای پیام/70002/صا

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول