اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل خبر داد

مجتمع‌های آبرسانی گرمی به سرعت تجهیز می‌شود

استاندار اردبیل از تسریع عملیات اجرایی مجتمع‌های آبرسانی گرمی و رفع مشکلات روستانشینان در این زمینه خبر داد.

مجتمع‌های آبرسانی گرمی به سرعت تجهیز می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در سفر به شهرستان گرمی و در بازدید از پروژه‌های در حال اجرای این شهرستان اظهار داشت: برای تکمیل و تسریع در عملیات اجرایی برخی از پروژه‌های آبرسانی و عمرانی در گرمی یک میلیارد و 720 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت تا با تزریق این میزان اعتبار شاهد سرعت اجرای این پروژه‌ها باشیم.

وی تصریح کرد: در همین زمینه یک میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع‌های آبرسانی و مسیرهای مشکل‌دار روستایی در این زمینه در نظر گرفته شد که از آن جمله می‌توان مجتمع برزند را نام برد که 100 میلیون تومان برای بهره‌برداری از این مجموعه اختصاص یافت تا مشکل آبرسانی به 14 روستا برطرف شود.

نیکزاد خاطر نشان کرد:‌ همچنین برای تجهیز مجتمع آبرسانی شهید بالازاده گرمی که عطش ساکنان هشت روستا را سیراب می‌کند 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

این مسئول در ادامه اضافه کرد:‌ برای آبرسانی به 26 روستا، 250 میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شد تا با تزریق آن تا فرا رسیدن فصل گرما نیاز هموطنانمان در این مناطق به شکل مطلوب تأمین شود.

وی در مورد تکمیل مجتمع فرهنگی، هنری گرمی نیز بیان کرد: بعد از سال‌ها چشم انتظاری 100 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شد تا با بهره‌برداری از این مجتمع تولید و پخش برنامه‌های متنوع فرهنگی، هنری و برگزاری جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف در این حوزه با شایستگی انجام شود.

رئیس شورای اداری استان همچنین با سرکشی به یادمان شهدای گمنام شهر گرمی نسبت به تکمیل و به بهره‌برداری رساندن عملیات اجرایی آن تخصیص 100 میلیون تومان اعتبار را قول داد.

نیکزاد برای تجهیز ساختمان ثبت اسناد شهرستان گرمی و بهره‌برداری کامل از این مجموعه 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص داد تا ظرف یک ماه آینده پروژه تکمیل شده و در اختیار هموطنان قرار گیرد.

استاندار اردبیل همچنین در بازدید از مدرسه پنج کلاسه آقا حسن‌بیگلوی گرمی 100 میلیون تومان و تجهیز ساختمان دولت در بخش موران 70 میلیون تومان اعتبار مورد نیاز را تأمین کرده و خواستار تکمیل و بهره‌برداری این پروژه‌ها شد.

وی با اعلام اینکه در مجموع یک میلیارد و 720 میلیون تومان اعتبار برای این پروژه‌ها در نظر گرفته شده است، گفت: قرار است به صورت متمرکز صدها پروژه در گرامیداشت سوم خرداد در هفته پایانی اردیبهشت ماه با حضور رئیس جمهور افتتاح شود که پروژه‌های یاد شده نیز از این قسم می‌باشد.

اختصاص 800 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سرعین

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل همچنین با سفر به شهرستان سرعین از تأمین اعتبار 800 میلیون تومانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان سرعین تا سوم خرداد خبر داد.

نیکزاد افزود: مجتمع اداری شهر سرعین، سالن اجتماعات فضیلت این شهر، طرح هادی ویله درق و الوارس و برخی پروژه‌های آبرسانی به روستاها از جمله پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان سرعین است.

انتهای پیام/62006/ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول