اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون کبدی:

ایران به قطب ورزش کبدی دنیا تبدیل شده است

رئیس فدراسیون کبدی کشور گفت: کشور ما در ورزش کبدی به قطب توانمندی درمنطقه و جهان تبدیل شده است.

ایران به قطب ورزش کبدی دنیا تبدیل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمدرضا مقصودلو در مجمع انتخاباتی ورزش کبدی در اردبیل اظهار داشت: ‌شکل‌گیری این ورزش و دیگر رشته‌های سنتی و آیینی می‌تواند با مدیریت و برنامه‌ریزی یکی از بسترهای مناسب برای توجه دادن مردم به این رشته باشد.

مقصودلو با یادآوری اینکه در استان اردبیل نیز جوانان و نوجوانان از این رشته استقبال کردند، افزود: کمتر کسی فکر می‌کرد که امروز ورزش کبدی بتواند صاحب مدال‌ها و گردن‌آویزهای متعدد شود.

این مسئول به طرفداران رو به رشد این رشته ورزشی اشاره کرد و ادامه داد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده این رشته ورزشی قادر است روزبه‌روز پرتوان‌تر باشد.

وی خاطرنشان کرد: با همت و تلاش مسئولان، ما از هشت سال پیش فعالیت این رشته را آغاز کردیم و توانستیم در این مدت با حضور در مسابقات مختلف مدال‌های رنگینی را کسب کنیم.

رئیس فدراسیون کبدی کشور گفت:‌ در اولین حضورمان در مسابقات آسیایی مالزی توانستیم مقام سوم را کسب کنیم و سپس به مقام قهرمانی آسیا و نایب قهرمانی جهان برسیم.

مقصودلو به توجه فدراسیون به هیئت‌های استانی اشاره کرد و افزود: در آینده نزدیک کلاس‌های مربیگری و داوری در اردبیل نیز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این جلسه مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل نیز به استقبال خوب ورزشکاران کبدی از این رشته اشاره کرد و ابراز داشت: ‌تحرک و پویایی که در این رشته وجود دارد، باعث شده ما روزبه‌روز شاهد رغبت و علاقمندی بیشتر ورزشکاران به این رشته ورزشی نوپا باشیم.

احد پازاج تصریح کرد:‌ لازم است تا هیئت کبدی در دوران مسئولیت جدید با برنامه‌ریزی بیشتر سعی و تلاش کند تا هرساله بتواند در مسابقات ملی و بین‌المللی به چندین مدال رنگین دست یابد.

در پایان این مجمع انتخاباتی ناصر شکری با کسب اکثریت آرای مجمع به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت کبدی استان اردبیل انتخاب شد.

انتهای پیام/62003/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول