اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

حسین توکلی:

سوء‌تفاهم بین بهداد و فدراسیون زودتر برطرف شود

حسین توکلی با اشاره به برطرف‌شدن هر چه سریع‌تر سوء تفاهم بین بهداد و فدراسیون افزود: بهداد سلیمی سرمایه گرانبهایی برای فدراسیون و از بهترین وزنه‌برداران کشور است که تا چند سال دیگر می‌تواند برای کشورمان در المپیک افتخارآفرینی کند.

سوء‌تفاهم بین بهداد و فدراسیون زودتر برطرف شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسین توکلی بعدازظهر امروز در مجمع سالانه هیئت وزنه‌برداری در ساری افزود: مازندران همچون کشتی قطب وزنه‌برداری در کشور محسوب می‌شود که باید از هر نظر ملی‌پوشان حمایت شوند و مربیان نیز اختلافات سلیقه‌ای را کنار بگذارند.

وی با اشاره به اختلافات اخیر وزنه‌برداران ملی‌پوش با سرمربی تیم ملی و فدراسیون تصریح کرد: مربیان باید با قهرمانان کنار بیایند و رفتار خوب و پسندیده‌ای با قهرمانان داشته باشند.

قهرمان المپیک 2000 سیدنی در ادامه مهم‌ترین مشکل ورزشکاران وزنه‌برداری استان را کمبود امکانات اولیه عنوان کرد و گفت: با احداث خانه وزنه‌برداری در مرکز استان تا حدودی از مشکلات ورزشکاران کاسته می‌شود.

توکلی با اشاره  به اینکه مربیان استان با کمترین امکانات قهرمانان زیادی را در کشور و جهان معرفی کردند، افزود: بهداد سلیمی، محمدرضا براری، بهادر مولایی، امیرحسین فضلی، کیانوش باقری، مرتضی بیگلری .... نمونه بارز قهرمانان مازندران در جهان هستند که با کمترین امکانات به بالاترین مقام رسیدند.

وی درباره اتفاقات اخیر کوروش باقری سرمربی تیم ملی با بهداد سلیمی در برنامه زنده سیما تصریح کرد: در شأن یک مربی وزنه‌برداری نیست که با قهرمان المپیک که الگوی بیشتر نوجوانان و جوانان کشور است در یک برنامه زنده چنین برخوردی شود.

قهرمان المپیک سیدنی ابراز داشت: بهداد فقط حرف دلش را زد و این حرف‌های بهداد نبود بلکه از سوی تمامی ملی‌پوشان در اردو بود که واقعیت‌ها را بازگو کرد.

توکلی با اشاره به طرف‌شدن هر چه سریع‌تر سوء تفاهم بین بهداد و فدراسیون افزود: بهداد سلیمی سرمایه گرانبها برای فدراسیون و از بهترین وزنه‌برداران کشور است که تا چند سال دیگر می‌تواند برای کشورمان در المپیک افتخارآفرینی کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه مازندران سرزمین قهرمان‌پرور کشور به ویژه وزنه‌برداری است، اظهار داشت: من برای مردم مازندرانم و در صورت لزوم برای مربیگری تمام تجربیاتم را در اختیار وزنه‌برداران هم استانی خود قرار خواهم داد تا مازندران بیشتر از گذشته موفق‌تر شود.

انتهای پیام/86005/ق30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول