اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران:

روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی ضعیف کار کرد/ مازندران خواستار میزبانی بیش از پنج کشور بود

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران گفت: روابط بین الملل فدارسیون کشتی در برگزاری جام بین‌المللی تختی بسیار ضعیف کار کرد.

روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی ضعیف کار کرد/ مازندران خواستار میزبانی بیش از پنج کشور بود

سلمان قادری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار داشت: کمتر از دو هفته تا زمان برگزاری جام بین‌المللی تحتی فرصت است ولی تاکنون هیچ تیمی خارجی برای حضور در این تورنمنت اعلام آمادگی نکرد.

وی مشکل عدم حضور تیم‌های خارجی را عدم اطلاع‌رسانی روابط کمیته بین‌المللی و فدراسیون کشتی اعلام کرد و افزود: هیئت کشتی مازندران با قبول میزبانی، جایزه دلاری و هزینه پخش زنده مسابقات را تقبل کرده بود.

نایب رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه تصریح کرد: هیئت کشتی مازندران زمانی خواستار میزبانی جام تختی بود که بیش از پنج تیم خارجی در استان حضور یابند.

قادری با بیان اینکه با نبود تیم‌های خارجی این مسابقات اهمیت چندانی ندارد، ابراز داشت: پس از اینکه مشخص شد بنا به دلایلی کشورهای خارجی تمایل حضور در این تورنمنت ندارند، مازندران از میزبانی انصراف داد.

وی با ضعیف توصیف کردن مدیریت فعلی فدراسیون کشتی گفت: در حال حاضر فدراسیون درایت و مدیریت خوبی ندارد و مسئولان به جای سرو سامان دادن به کشتی به دنبال منفعت خود هستند.

قادری در ادامه افزود: هیئت کشتی مازندران در سال جاری برنامه تقویمی از فدراسیون دریافت نکرد اما هیئت ما توجهی ندارد و بر اساس برنامه پیشنهادی برای موفقیت کشتی کشور و استان رو به جلو حرکت می‌کند.

وی با ارزیابی اختصاص 70 درصد بدنه کشتی کشور در مازندران افزود: مازندران قطب کشتی جهان است ولی مسئولان توجه چندانی به استان کشتی‌خیز و پهلوان‌پرور نمی‌کنند.

انتهای پیام/86005/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول