اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای گسترش رشته کبدی

هیئت کبدی در 5 شهر استان مرکزی راه‌اندازی ‌شد

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی از راه‌اندازی هیئت کبدی در پنج شهر استان در راستای توسعه و گسترش رشته کبدی طی سال‌جاری خبر داد.

هیئت کبدی در 5 شهر استان مرکزی راه‌اندازی ‌شد

علی سابوته در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در ماه جاری با انتخاب محمدمهدی رضایی به عنوان رئیس هیئت خنداب، محمد کریمی به عنوان رئیس هیئت محلات و غلامرضا نکویی به عنوان سرپرست هیئت شازند این رشته ورزشی را در این شهرها راه‌اندازی کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: انتخاب رئیس هیئت کبدی در دو شهر فراهان و تفرش نیز در دستور کار قرار دارد و به محض انتخاب رئیس هیئت، شاهد فعال‌سازی این رشته در این دو شهر خواهیم بود.

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، سال‌جاری سال شلوغ و پرکاری برای هیئت کبدی است و امیدواریم سال درخشش ورزشکاران در میادین مختلف ورزشی باشد.

سابوته در ادامه از حضور چهار نفر از ورزشکاران استان در اردوی تیم ملی خبر داد و گفت: میثم عباسی و فرشید پاپی در بخش آقایان و هنگامه و هانیه بورقانی در بخش بانوان هم‌اکنون در اردوی تیم ملی کبدی حضور دارند.

وی افزود: تیم ملی خردادماه امسال در مسابقات جهانی کبدی که در هند برگزار می‌شود، حضور خواهد یافت.

رئیس هیئت کبدی استان مرکزی در ادامه از راه‌اندازی شرکت حمل و نقل بار و مسافر به منظور درآمدزایی برای هیئت خبر داد.

سابوته برگزاری کلاس‌های مربیگری و داوری، برگزاری مسابقات لیگ برتر کشور در دو بخش آقایان و بانوان در نیمه دوم شهریورماه و برگزاری مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان کشور را از برنامه‌‌های آینده این هیئت عنوان کرد.

انتهای پیام/87010/م20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول