اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با استعفای خلیل انتظاری

سرپرست هیئت کبدی مازندران معرفی شد

با استعفای خلیل انتظاری از ریاست کبدی مازندران، عباد دلیلی سرپرست هیئت کبدی مازندران شد.

سرپرست هیئت کبدی مازندران معرفی شد

حمیدرضا ادیب‌دومیرکلا بعدازظهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه عباد دلیلی در حال حاضر به عنوان مربی در اردوی آمادگی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی کره جنوبی دعوت شد، اظهار داشت: دلیلی در تیم کبدی ساری مشغول فعالیت ورزشی است.

وی در ادامه با اعلام اینکه دلیلی در حال حاضر در پنجمین اردوی تیم ملی کبدی کشور شرکت می‌کند، گفت: مسئولان کبدی کشور عباد دلیلی را به عنوان سرپرست هیئت کبدی مازندارن معرفی کردند.

این مسئول در پاسخ به سئوال خبرنگار فارس که آیا امکان خط خوردن دلیلی از لیست تیم ملی وجود دارد، گفت: با توجه به شرایط خوب دلیلی بسیار بعید است که این ملی پوش از لیست تیم ملی کبدی ایران برای بازی‌های آسیایی کره جنوبی حذف شود.

رئیس هیئت کبدی شهرستان ساری در ادامه با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در کبدی مرکز استان مازندران گفت: کبدی شهرستان ساری جایگاه چهارم سالنی را به خود اختصاص داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، خلیل انتظاری به خاطر برخی تبعیض‌ها در ایام نوروز سال جاری از حضور در هیئت کبدی مازندران استعفا داد که در حال حاضر با صلاحدید مسئولان کبدی کشور، عباد دلیلی به جای انتظاری این مسئولیت را پذیرفته است.

انتظاری از برخی تبعیض‌ها موجود در کبدی کشور انتقاد داشت.

انتهای پیام/86004/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول