اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان:

فدراسیون فوتبال عدالت را رعایت خواهد کرد

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: در انتظار رای فدراسیون فوتبال هستیم و اطمینان داریم که در این خصوص عدالت به اجرا در خواهد آمد.

فدراسیون فوتبال عدالت را رعایت خواهد کرد

علی پور کیانی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار ورزشی فارس در اهواز، از شرایط مسابقه قرار گرفتن این تیم خبر داد و اظهار کرد: در هر صورت باید یک مسابقه را برگزار کنیم و باید تیم را در شرایط بازی نگه داریم.

وی ادامه داد: طبق آیین نامه سازمان لیگ در صورت صعود مستقیم به لیگ برتر، قهرمانان دو گروه در دیدار سوپر جام باید به مصاف هم بروند تا برنده و قهرمان سوپر جام مشخص شود.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان تصریح کرد: در صورتی که دیدار پلی‌آف را برگزار نکنیم دیدار سوپر جام را در پیش روی خواهیم داشت و کادر فنی تیم را مهیای مسابقه کرده است.

پور کیانی در خصوص رای فدراسیون فوتبال مبنی بر تبانی صورت گرفته به خبرنگار فارس گفت: در انتظار رای فدراسیون فوتبال در این خصوص هستیم و اطمینان داریم که حق به حق دار خواهد رسید و در این رابطه دخالتی نیز در کار فدراسیون فوتبال نخواهیم کرد.

وی در پایان خاطرنشان‌کرد: امیدواریم هر چه زودتر رای صادر و اعلام شود تا تیم‌ها از بلاتکلیفی خارج شوند و بازیکنان دچار فرسودگی بدنی نشوند.

انتهای پیام/72013/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول