اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان:

‌برای رفع تعلیق فدراسیون تیراندازی با مسئولان فدراسیون جهانی ‌جلسه داریم

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: طی یکی دو هفته آینده نشستی بین مسئولان فدراسیون جهانی تیراندازی و کمیته بین‌المللی المپیک برای مشکل تیراندازی با کمان ایران برگزار می‌شود و این مشکل نیز رفع خواهد شد.

‌برای رفع تعلیق فدراسیون تیراندازی با مسئولان فدراسیون جهانی ‌جلسه داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، محمدامین شجاعی ‌در سفر یک‌روزه خود به استان یزد در جمع اصحاب رسانه استان اظهار داشت: با توجه به موقعیت خوبی که استان یزد دارد، یکی از این پایگاه‌های قهرمانی و استعدادیابی را در این استان احداث خواهیم کرد.

وی در ادامه به تشریح برنامه‌های این فدراسیون برای سال جاری پرداخت و عنوان کرد: اهمیت دادن به تیم‌های پایه و ارتقای درجه داوران ایرانی و حضور آن‌ها در میادین بین‌المللی از برنامه‌های اصلی این فدراسیون در سال جاری است.

وی ادامه داد: همچنین به دنبال توسعه سایر رشته‌های تیراندازی با کمان از جمله کمان سنتی برای ایجاد انگیزه در بین جوانان نیز هستیم.

وی یادآور شد: افزودن کمان سنتی به رشته‌های این فدراسیون از جذابیت خاصی برخوردار است و با توجه به انگیزه‌ای که در جوانان وجود دارد، قطعا جوانان به سمت این رشته جذب خواهند شد.

شجاعی با اشاره به توسعه ورزش تیراندازی با کمان در سطح دانش‌آموزان و توسعه همگانی آن اظهار داشت: تفاهم‌نامه‌ای با آموزش و پرورش، جامعه کارگری، بسیج ورزشکاران، دانشجویان و ... امضا شده است تا در این زمینه نیز گامی برداشته شود.

وی تصریح کرد: از ابتدای پذیرش مسئولیت در این فدراسیون و در راستای توسعه این ورزش به 20 استان سرکشی کرده‌ایم تا با استفاده از داشته‌های ملی و استانی در بحث توسعه و گسترش استانی این ورزش اقدام کنیم.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان کشور اضافه کرد: وظیفه داریم کسانی را که در این رشته فعالیت دارند مورد حمایت قرار دهیم و در سفرهای استانی، صحبت‌های ورزشکاران را شنوا باشیم و با مراوداتی که در این عرصه با سایر دستگاه‌ها داریم راه توسعه تیراندازی با کمان را بازتر کنیم.

وی از دیگر برنامه‌های این فدراسیون را برگزاری مسابقات قهرمانی در استان‌ها اعلام کرد و افزود: با برگزاری لیگ‌های منظم تیراندازی زمینه بروز و رشد این رشته فراهم می‌شود و هرکس در این رشته حقی داشته باشد به حقوق خود خواهد رسید.

وی تعامل با سایر دستگاه‌ها را در راستای توسعه و گسترش این ورزش از اهداف و برنامه‌های فدراسیون در سال جاری برشمرد و بیان داشت: با استفاده از توان دستگاه‌های اجرایی در کشور و استان‌ها شاهد ورود افراد بیشتری در میادین ورزشی تیراندازی با کمان باشیم.

محمدامین شجاعی در ادامه با اشاره به مشکلات اعتباری و بودجه‌ای فدراسیون‌های ورزشی در سال گذشته عنوان کرد: فدراسیون تیراندازی با کمان هم با وجود مشکلاتی که داشت و در سال جاری نیز به این مشکلات دچار است، نسبت به تجهیز هیئت‌های استانی اقدام کرده است و هر هیئتی که فعالیت خود را آغاز کند حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به نوپا بودن این فدراسیون تصریح کرد: سعی شده تا امکانات و تجهیزات به طور مساوی بین استان‌ها تقسیم شود و اگر استانی در زمینه‌های دیگر نسبت به استانی دیگر سرآمد باشد در زمینه تیراندازی با کمان باهم برابر هستند.

شجاعی همچنین در ادامه با اشاره به تعلیق فدراسیون تیراندازی با کمان کشور گفت: طی یکی دو هفته آینده نشستی بین مسئولان فدراسیون جهانی تیراندازی و کمیته بین‌المللی المپیک برای مشکل تیراندازی با کمان ایران برگزار می‌شود و این مشکل نیز رفع خواهد شد.

وی در بخشی از سخنان خود فضای استان یزد را با توجه به موقعیت جغرافیایی این استان مناسب دانست و عنوان کرد: استان یزد از امکانات خوبی در هر زمینه‌ای برخوردار است و امید می‌رود در این رشته نیز سرآمد باشد.

وی اضافه کرد: امیدواریم در یزد نیز فضایی تخصیص داده شود تا با اعتباراتی که از محل پروژه‌های عمرانی ورزشی در نظر گرفته می‌شود در این استان نیز صاحب سایت اختصاصی تیراندازی با کمان باشیم.

انتهای پیام/90004/ش40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول