اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کبدی خراسان‎رضوی:

سال 91 دوران اوج و افتخارآفرینی کبدی خراسان‎رضوی بود

سرپرست هیئت کبدی خراسان‎رضوی با اشاره به حضور شش خراسانی در تیم ملی سیرکل کبدی و صعود نماینده کبدی استان به لیگ برتر، سال 91 را سال افتخارآفرینی کبدی استان در کشور عنوان کرد.

سال 91 دوران اوج و افتخارآفرینی کبدی خراسان‎رضوی بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد و به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‎رضوی، حسین فیضی اظهار داشت: سال گذشته با وجود دشواری‎های مالی، سال موفقی برای هیئت کبدی استان بود.

وی با اشاره به صعود نمایندگان سیرکل کبدی استان به لیگ برتر در اسفندماه سال 91، اظهار داشت: علاوه بر این حضور یک مربی و دو ورزشکار خراسان‎رضوی در تیم ملی کبدی استاندارد بانوان نیز از نکات شاخصی بود که در سال گذشته شاهد آن بودیم.

سرپرست هیئت کبدی خراسان‎رضوی با اشاره به قرار گرفتن این هیئت در میان پنج هیئت برتر کشور، عنوان کرد: رساندن هیئت استان از رتبه 28 کشور به این سطح نیز دستاورد دیگری است که کسب شد.

فیضی به برگزاری دوره‎های مربیگری و داوری برای معلمان ورزش و دانشجویان استان اشاره کرد و ادامه داد: می‎توان ادعا کرد که هم‌اکنون ورزش کبدی به دلیل قرار داشتن در میان بازی‎های محلی، بین کارگران، بسیجیان، دانشجویان، معلمان و دانش آموزان استان به خوبی شناخته شده است.

سرپرست هیئت کبدی خراسان‎رضوی با اشاره به برگزاری 35 مسابقه تدوین شده در هر دو بخش بانوان و آقایان توسط فدراسیون در تقویم سال جدید، عنوان کرد: اگر هر اعزام به طور متوسط 3 میلیون تومان هزینه داشته باشد، حدود 100 میلیون تومان هزینه اعزام‎های هیئت است.

فیضی با اشاره به فرصت باقی مانده تا رقابت‎های آسیایی کبدی استاندارد در «اینچوان» کره جنوبی افزود: با وجود رشد ورزشکاران کبدی کار سراسر کشور، با همکاری مسوولان و تامین اعتبار، خراسان‎رضوی می‎تواند در این رقابت‎ها نمایندگان موفقی داشته باشد.

انتهای پیام/70005/صا/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول