اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شورای فرهنگ عمومی مطرح شد

تلاش برای حذف سنت‌های غلط در قلعه‌گنج

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قلعه‌گنج گفت: تلاش برای حذف سنت‌های غلط و تشویق مردم به حفظ و تقویت ارزش‌های دینی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در قلعه‌گنج است.

تلاش برای حذف سنت‌های غلط در قلعه‌گنج

به گزارش خبرگزاری فارس از قلعه‌گنج، سیداسماعیل آفاق‌حسینی صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان اظهار داشت: برای رفع معضلات فرهنگی که در جامعه شهری و روستایی بروز پیدا کردند، باید راهکارهای مناسب و در خور فرهنگ منطقه ارائه شود.

وی افزود: تلاش برای حذف سنت‌های غلط و تشویق مردم به حفظ و تقویت ارزش‌های دینی و انقلابی و مناسب فرهنگ شهرستان از مهمترین برنامه‌های فرهنگی در قلعه‌گنج است.

آفاق‌حسینی تصریح کرد: باید همه ادارات، نهادها و دانشگاه‌ها و مراکز غیردولتی در زمینه امور فرهنگی همسو و هم‌جهت حرکت کنند و یک الزام ویژه در انجام کارهای فرهنگی داشته باشند.

وی با بیان اینکه حماسه معمولا با ایام و لحظات خاصی از حیات ملی یک قوم یا ملت در ارتباط است، بیان داشت: باید شعار حماسه سیاسی و اقتصادی را به خوبی و آنگونه که مدنظر مقام معظم رهبری است، اجرایی کنیم.

آفاق‌حسینی با بیان اینکه مشارکت آگاهانه مردم در انتخاب اصلح‌ترین فرد به عنوان ریاست جمهوری آینده کشور بسیار مهم است، عنوان کرد: مردم ایران اگر چه با مشکلات زیادی روبه‌رو شدند، اما با استقامت و پایداری در برابر این توطئه دشمن را ناامید کردند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قلعه‌گنج خاطر نشان کرد: امیدواریم در سال جدید با خوداتکایی و خودباوری زمینه‌ساز بستر مناسب برای خلق حماسه اقتصادی باشیم.

وی گفت: فعالیت قرآنی در قلعه‌گنج روند خوبی داشته است و این شهرستان با وجود 40 کانون فرهنگی هنری مساجد و تربیت حافظان قرآن در روستاها جایگاه مناسبی دارد.

انتهای پیام/80004/ر30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول