اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سردشت تاکید کرد

اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی سردشت

امام جمعه سردشت بر اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی سردشت در کوتاه‌ترین زمان ممکن تاکید کرد.

اجرای مصوبات شورای فرهنگ عمومی سردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از سردشت حاج ماموستا عبدالسلام امینی صبح امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی سردشت که با حضور معاون فرماندار، امام جمعه سردشت و دیگر اعضای عضو این شورا در سالن جلسات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سردشت برگزار شد، اظهار داشت: جلسات شورای فرهنگ عمومی در سال جدید باید با قوت هر چه تمام‌تر برگزار شود.

وی بر اجرایی کردن مصوبات شورای فرهنگ عمومی سردشت تاکید کرد و افزود: مواردی که در شورای فرهنگ عمومی مورد تصویب قرار می‌گیرند پس از بررسی و در صورت احساس نیاز، نهایی می‌شوند و لازم است تا نسبت به اجرایی شدن این مصوبات اهتمام جدی و کافی وجود داشته باشد.

امینی با بیان اینکه ارائه طرح‌ها و پیشنهادات سازنده در شورای فرهنگ عمومی برای تمام اعضای این شورا ضروری است، تصریح کرد: از این طریق می‌توان بسیاری از فرهنگ‌های غلط موجود در جامعه را از بین برده و به جای آن‌ها در بخش‌های مختلف فرهنگ‌سازی کرد.

وی با بیان اینکه سال گذشته شورای فرهنگ عمومی عملکرد خوبی داشت، گفت: امید می‌رود امسال نیز شورای فرهنگ عمومی سردشت بتواند بهره‌وری بیش‌تری داشته باشد.

امینی بر تعامل هر چه بیشتر اعضای این شورا تاکید کرد و اظهار داشت: در صورت تعامل و یکرنگی بین مسئولان است که می‌توان نقاط قوت را شناسایی و در راستای تقویت آن‌ها تلاش کرد.

انتهای پیام/61001/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول