اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس خبر داد

برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی در هفته زن در فردوس

مسئول کمیسیون امور بانوان شهرستان فردوس از برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی در هفته زن در فردوس خبر داد.

برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی در هفته زن در فردوس

ثریا پری دولت‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: در حال حاضر تعداد شش کانون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بانوان در شهرستان فردوس فعال است.

وی گفت: آموزش مشاغل خانگی و راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی، برگزاری کارگاه‌های آموزش مهارت‌های زندگی، آموزش مسائل دینی و مذهبی، تحلیل مسائل روز و اجرای برنامه‌های مختلف در مناسبت‌ها از جمله فعالیت‌های کانون‌های فرهنگی و اجتماعی بانوان است.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس افزود: حضرت فاطمه(س) به عنوان الگوی زنان جهان از ویژگی‌های خاصی برخوردار است که این ویژگی‌ها باید برای نسل جوان و به ویژه دختران امروز تبیین شود.

دولت‌آبادی تصریح کرد: روش زندگی فاطمه زهرا(س) در امور خانه، همسرداری و تربیت فرزندان مثال‌زدنی و بهترین الگو برای زنان است و باید این سیره به خانواده‌ها منتقل شود.

برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی در هفته زن در  فردوس

وی از برگزاری ده‌ها برنامه متنوع در هفته زن خبر داد و یادآور شد: برگزاری جشن ریحانةالنبی، تقدیر از فعالان سازمان‌های محلی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی با موضوع زن، ایثار و ولایت‌پذیری، برگزاری نمایشگاه کتاب و نقاشی از جمله برنامه‌های اجرایی در طول هفته زن است.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس همچنین از برگزاری همایش بانوی مهر در این شهرستان خبر داد و متذکر شد: این همایش یک روزه در محل مجموعه فرهنگی، تفریحی دلگشا برگزار و بانوان با برپایی غرفه‌هایی، توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند.

دولت‌آبادی معرفی بانوی نمونه شهرستان، برگزاری مسابقات ورزشی، شب شعر، پیاده‌روی بانوان، بازدید از مشاغل خانگی و گلخانه‌ای اسلامیه را از دیگر برنامه‌های هفته زن در شهرستان فردوس عنوان کرد.

انتهای پیام/69007/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول