اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

اعضای انتصابی و انتخابی شورای فرهنگ عمومی مشخص شود

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعضای انتصابی و انتخابی شورای فرهنگ عمومی این استان در کمترین زمان ممکن مشخص و اعلام شود.

اعضای انتصابی و انتخابی شورای فرهنگ عمومی مشخص شود

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج،سید حسین صابری ظهر امروز در نشست شورای فرهنگ عمومی کهگیلویه و بویراحمد به اهداف و برنامه‌های شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت: جلسات مذکور در باطن بزرگترین جلسه فرهنگی و قانونی استان‌ها محسوب می‌شوند که با این وجود کمترین بهاء به آن داده می‌شود.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در تاکید به فرهنگ و ارشاد اسلامی اذعان کرد: اعضای شورای فرهنگ عمومی در استان کنترل شود اگر عضوی ماموریت آن در این شورا به اتمام رسیده؛ پیشنهاد دهند تا ابلاغ جدیدی صادر شود؛ همچنین صورت جلسات در آخر هر جلسه قرائت شود تا اعضا از تکالیف محول شده خود در شورا آگاه شوند.

وی، اعضای فرهنگ عمومی را دو دسته خواند و گفت: دسته اول اعضای انتصابی هستند و دیگر انتخابی است؛ از این رو اعضای انتخابی و انتصابی شورای فرهنگ عمومی باید مشخص شود تا نتیجه کارهای فرهنگی صورت گرفته را در مدت زمان  طولانی مشاهده کنیم.

مسئول ارشد اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد بزرگترین و مهمترین روش برای تحقق شعار سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی را سه اصل مهم عنوان کرد و گفت: رعایت نظم و انضباط در همه زمینه‌ها، تلاش جمعی در جهت حفظ و ارتقاء حجاب و عفاف و خدمت به مردم سه اصل مهم در تحقق شعار سال جدید است.

صابری اذعان کرد: اگر خدمت به مردم کم‌رنگ شود و فاصله بین مردم و نظام زیاد شود؛ حضور مردم در انتخابات کمتر شده، همچنین حماسه سیاسی کاهش یافته و خواسته‌های دشمنان نیز تحقق می‌یابد، از این رو کلیه مسئولان اجرایی باید خدمت به مردم را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی، رعایت و حفظ عفاف و حجاب در جامعه را امری مهم و ضروری تلقی کرد و گفت: امام جمعه هر شهری در خطبه‌های نماز تذکرات لازم حجاب و عفاف را در دستور کار قرار دهد؛ تا از میزان مشکلات در سطح جامعه کاسته و جامعه‌ای سالم داشته باشیم.

انتهای پیام/82011/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول