اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سرعین:

92 درصد از مصوبات شورای فرهنگ عمومی سرعین اجرایی شده است

امام جمعه شهرستان سرعین گفت: 92 درصد از مصوبات سال گذشته شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین اجرایی شده است.

92 درصد از مصوبات شورای فرهنگ عمومی سرعین اجرایی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام محمود اصغری صبح امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین اظهار داشت: این نام‌گذاری مایه شور و نشاط و تحرک و پویایی اقشار مختلف جامعه در تحقق اهداف و آرمان‌های دینی و ارزشی است.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در پیام نوروزی، نام‌گذاری سال 92 را با توجه به نیاز جامعه با عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی بهترین شعار دانست و خاطرنشان کرد: در تبیین حماسه سیاسی به عنوان یکی از شعارهای اصلی و اساسی این سال جهت اجرا باید با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی حضور حداکثری مردم را زمینه‌ساز این حماسه دانست.

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین از همه مسئولان و آحاد مردم در جهت آماده کردن زمینه برای حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای دعوت کرد.

اصغری یادآور شد: 92 درصد از مصوبات سال گذشته شورای فرهنگ عمومی شهرستان سرعین اجرایی شده است.

همچنین در این جلسه علی واحد فرماندار شهرستان سرعین نیز طی سخنانی اظهار امیدواری کرد: با حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای حماسه دیگری بوجود آمده و با همت و تلاش همه دست‌اندرکاران در جهت حماسه اقتصادی با توجه به نام‌گذاری سال گذشته به عنوان سال حمایت از تولید ملی و ادامه آن در این سال در جهت رونق اقتصادی و رفاه بیشتر حال شهروندان گام‌های موثری برداشته شود.

داریوش سفیدی مسئول نمایندگی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سرعین نیز با اشاره به اجرای 92 درصد از مصوبات سال گذشته گفت: امیدواریم بتوانیم در جهت نیل به عمومی کردن فرهنگ حسنه بر اساس معیارهای اسلامی گام برداریم.

جامعه ما به فرهنگ ایثارگری در تمام صحنه‌ها نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار شهرستان سرعین نیز در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در سرعین با بیان اینکه جامعه اسلامی ما در تمام ابعاد به فرهنگ ایثار و شهادت نیاز دارد، بیان داشت: این فرهنگ جامعه ما را از خطرات و آسیب‌ها در امان نگه می‌دارد.

حسین ابراهیم‌پور یادآور شد: اهم وظایف مسئولان و تلاش آنها باید بزرگداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران باشد.

وی تصریح کرد: بر همه ما فرض است که در جهت شناساندن بزرگواری‌ها و جانفشانی‌های این عزیزان و انتقال آن به نسل‌های آینده قدم برداریم.

داریوش سفیدی مسئول فرهنگ و ارشاد اسلامی سرعین نیز در این جلسه از اجرا شدن 80 درصد مصوبات جلسه شورای ترویج ایثار و شهادت شهرستان سرعین در سال 91 خبر داد و گفت: در طی 10 جلسه برگزار شده در سال 91 از 30 مصوبه 24 مصوبه اجرایی شده و یک مصوبه در حال اجرا می‌باشد. 

 

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان جلسه اعضای حاضر در جلسه به بیان برنامه‌های پیشنهادی جهت اجرا در سال 92 در حوزه ایثار و شهادت پرداختند.

انتهای پیام/62003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول