اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه علمیه سمنان خبر داد

اجرای طرح سایبری «فرهنگ اسلامی در خانه» در سمنان

رئیس حوزه علمیه سمنان از اجرای طرح سایبری «فرهنگ اسلامی در خانه» موسوم به سامانه «فادخ» در سمنان خبر داد.

اجرای طرح سایبری «فرهنگ اسلامی در خانه» در سمنان

حجت‏الاسلام محمدباقر عبدوس امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: طرح جامع و سامانه «فرهنگ اسلامی در خانه» با پیگیری‏های انجام شده از سوی حوزه علمیه سمنان به مرحله اجرا درمی‏آید.

وی عنوان مختصر این طرح را «فادخ» اعلام کرد که در حقیقت یکی از اسامی عصای حضرت موسی(ع) است و به همت حوزه علمیه سمنان در این استان برای نخستین بار اجرایی می‏شود.

رئیس حوزه علمیه سمنان اضافه کرد: طرح سایبری «فرهنگ اسلامی در خانه» به بهره‏گیری از ظرفیت‏های اینترنتی برای همه افراد قابل دسترس است و می‏کوشد تا فرهنگ اسلامی را وارد خانواده‏ها کند.

عبدوس با تاکید بر اینکه باید در فضای مجازی و سایبری متناسب با حجم حملات دشمن برنامه‏ریزی کرد و تا جای ممکن به تبلیغ فرهنگ ناب اسلامی پرداخت، اظهار داشت: قرار است این طرح، در گام نخست ابتدا در سطح کانون‏های فرهنگی و هنری مساجد استان سمنان اجرایی ‏شود.

وی اضافه کرد: بحث‏های آموزشی متنوع و مختلفی در این سامانه به مخاطبان ارائه می‏شود که مهدویت و انتظار یکی از بخش‏های آن است.

رئیس حوزه علمیه سمنان افزود: با هماهنگی‏های به عمل آمده، کارمندان دولت در سمنان نیز قادر خواهند بود در قالب دوره‏های ضمن خدمت، محتوای ارائه شده در این سامانه را مورد نظر قرار داده و گواهینامه معتبر دریافت کنند.

انتهای پیام/2249/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول