اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهردار شیراز خبر داد

اجرای 100 برنامه فرهنگی در هفته شیراز

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز گفت: شهرداری شیراز با 100 عنوان برنامه فرهنگی، اجتماعی و عمرانی از امروز به استقبال روز شیراز می‌رود.

اجرای 100 برنامه فرهنگی در هفته شیراز

محمد فرخ‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز اظهار داشت: در آستانه میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) و همزمان با هفته شیراز جمعی از کارکنان، مدیران شهرداری و تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و روستاهای شهرستان شیراز ضمن غبارروبی ضریح مطهر حضرت شاه‌چراغ (ع) از پروژه‌های در دست اجرای حرم بازدید کردند.

وی خاطرنشان کرد: نخستین روز از هفته شیراز که به عنوان روز «شورا و میثاق با ولایت» نامگذاری شده، مقدمه آغاز فعالیت‌های شهرداری شیراز با تاسی از امین ولایت حضرت احمدین موسی (ع) است.

معاون فرهنگی و امور اجتماعی شهردار شیراز تصریح کرد: اصلی‌ترین رکن اخلاق جامعه، روحانیت به ویژه تولیت آستان حرم احمدی و محمدی است که با رهنمودهای وی شاهد تسریع در زیرساخت‌های عمرانی در این شهر هستیم.

فرخ‌زاده بیان داشت: در هفته شیراز که از امروز نهم تا 15 اردیبهشت ماه جاری برگزار می‌شود شاهد برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های عمرانی، اداری، مالی، برنامه‌ریزی، اجرایی و خدمات شهری هستیم.

وی از کلنگ‌زنی تقاطع غیرهمسطح میدان معلم در هفته شیراز خبر داد گفت: شهروندان برای اطلاع بیشتر از نحوه برپایی هفته شیراز می‌توانند به آدرس www.shirazfarhangi.ir مراجعه کنند.

مدیرکل حوزه مدیریت شهرداری شیراز نیز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهر اذعان داشت: مردم شیراز شاهد تحول خوبی در توسعه و راه‌های دسترسی به حرم مطهر هستند که در این مورد اتصال خیابان 9 دی به خیابان حضرتی اطراف حرم حضرت شاه‌چراغ (ع) و انجام سنگ‌فرش آن از جمله فعالیت‌های شهرداری بوده است.

سیروس پاک فطرت خاطرنشان کرد: حرم مطهر احمدی و محمدی نیاز به فضاهای بیشتری دارد که در این زمینه باید در برنامه‌های سال جاری و آینده حرم به سمت و سویی مانند حرم مطهر امام رضا (ع) برود.

وی متذکر شد: اردیبهشت ماه در شیراز یادآور ورود رهبر معظم انقلاب به سومین حرم اهل بیت (ع) و یادواره سرداران و 14 هزار و 600 شهید استان فارس است که این مناسبت‌ها افتخاری برای این شهر محسوب می‌شود.

انتهای پیام/‌2448/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول