اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی کرمان:

5100 واحد مسکونی کرمان تسهیلات نوسازی گرفتند

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان گفت: تاکنون 5 هزار و 100 واحد مسکونی تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در این شهرستان را دریافت کردند که رقم رو به رشدی را نشان می‌دهد.

5100 واحد مسکونی کرمان تسهیلات نوسازی گرفتند

خداداد مقبلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با بیان اینکه مجموع سهمیه اعتباری نوسازی کرمان در سال‌های 88، 89 و 90 برای 4 هزار و 223 واحد مسکونی بود، اظهار داشت: این تسهیلات در سال 88 به 514 واحد مسکونی تعلق گرفته و در سال 89 نیز 2 هزار و 79 واحد مسکونی تسهیلات نوسازی دریافت کردند.

وی افزود: امسال به یک‌هزار و 119 واحد مسکونی تسهیلات نوسازی اختصاص یافته است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خاطر نشان کرد: مسکن مهر در استان کرمان در شهرهای بالای 25 هزار نفر بالغ بر 33 هزار واحد را زیر پوشش دارد که نازک‌کاری 50 درصد این واحدها انجام شده است.

مقبلی تصریح کرد: تعداد 33 هزار و 14 واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر استان در سه بخش تعاونی‌ها، سه جانبه‌ها و خود مالکان در دست اجرا است.

وی افزود: خدمات زیربنایی این واحدها با وجود مشکلاتی از قبیل عدم وجود کنتور، عدم تکمیل خطوط انتقال و ... با همکاری و جدیت اداره‌های مربوطه در حال پیگیری است و تاکنون مبلغ دو میلیارد ریال از طرف اداره کل به این امر اختصاص داده شده است.

مقبلی یادآور شد: در سایت‌های مسکن مهر استان تعداد هفت باب مسجد به متراژ سه هزار متر مربع در دست ساخت است که عملیات اجرایی برخی از آن‌ها با پیشرفت فیزیکی 50 درصد ادامه دارد.

وی افزود: تاکنون 5 هزار و 100 واحد مسکونی تسهیلات نوسازی بافت فرسوده در این شهرستان را دریافت کردند که رقم رو به رشدی را نشان می‌دهد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان خاطر نشان کرد: تا آخرین نفری که متقاضی در شهرستان کرمان وجود داشته باشد، این تسهیلات تا سقف 250 میلیون ریال قابل پرداخت است.

انتهای پیام/2446/م30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول