اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی:

دولت احمدی‌نژاد کارنامه ناموفقی در مسکن دارد

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نهم و دهم کارنامه خوبی در بازار مسکن از خود به جای نگذاشت.

دولت احمدی‌نژاد کارنامه ناموفقی در مسکن دارد

حامد قادرمرزی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قروه با اشاره به اینکه بسیاری از افراد کم‌‌درآمد جامعه در خرید مسکن با مشکل مواجه‌اند، اظهار کرد: برای بسیاری از طبقات متوسط و پایین جامعه صاحبخانه شدن به شکل یک رویا درآمده است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بازار مسکن را باید یکی از بازارهای بی‌ثبات در سال‌های گذشته دانست، گفت: مشکلات موجود در کشور بر بازار مسکن تاثیر گذاشته است اما یکی از دلایل اصلی نوسانات این بازار را باید دلالان دانست که سعی دارند از هر آب گل‌آلودی ماهی بگیرند.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه دولت نهم و دهم کارنامه خوبی در بازار مسکن از خود به جای نگذاشت، ادامه داد: دولت با توجه به سرمایه‌گذاری‌ها و مانورهای زیادی که در مسکن مهر داشت عملاً نتوانست عملکرد مناسبی از خود به جای بگذارد، لذا در حال حاضر نیز نمی‌توان اذعان کرد پروژه مسکن مهر موفقت‌آمیز بوده است.

وی با اشاره به اینکه مسکن مهر نتوانست جلوی افزایش نرخ مسکن و اجاره‌بها را بگیرد، تصریح کرد: در کل سال 91 را می‌توان سال بسیار بدی برای حوزه مسکن و به ویژه متقاضیان آن بدانیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به نظر می‌رسد در سال جاری آستانه مردم برای خرید مسکن به اشباع برسد و در واقع اگر قیمت مسکن بیش از این افزایش یابد دیگر متقاضی برای خرید آن وجود نخواهد داشت.

وی با بیان اینکه یک نوع حباب کاذب در قیمت مسکن وجود دارد، اضافه کرد: با توجه به وجود تورم فزاینده در اقتصاد کشور، هر گونه افزایشی در نرخ مسکن آسیب بیشتری را بر خریداران آن تحمیل می‌کند، چراکه دیگر فردی توان پرداخت هزینه‌های خرید مسکن را ندارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به پایان عمر دولت فعلی و در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و روی کار آمدن دولت جدید، خاطرنشان کرد: امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید بازار مسکن نیز به ثبات و آرامش خود بازگردد، چراکه مسکن جزو نیازهای اولیه همه افراد جامعه است، بنابراین اگر مردم برای خلق حماسه سیاسی به پای صندوق‌های رای بیایند، حماسه اقتصادی نیز به تبع حماسه سیاسی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/79009/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول