اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد استان البرز خبر داد

اجرای طرح‌های ویژه برای تأمین مسکن نیازمندان استان البرز

مدیر کل کمیته امداد استان البرز از اجرای طرح‌های ویژه با هدف تامین مسکن نیازمندان ساکن این استان خبر داد.

اجرای طرح‌های ویژه برای تأمین مسکن نیازمندان استان البرز

علی سالارکیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که در جامعه ما مطرح است، مربوط به مسکن و اشتغال بوده و در این زمینه کمیته امداد تلاش‌های بسیاری برای رفع نیاز مددجویان تحت پوشش انجام داده است.

وی افزود: یکی از برنامه‌های ویژه‌ای که در این حوزه از سوی کمیته امداد و به طبع آن استان البرز پیگیری می‌شود، بحث تامین مسکن نیازمندان است و اقدامات خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز ادامه داد: در این زمینه وام های کم بهره‌ای از سوی کمیته امداد و با مشارکت بانک‌های عامل در نظر گرفته شده و از سوی دیگر دولت نیز طرح‌هایی در قالب مسکن مهر انجام داده است.

سالارکیا گفت: در سال گذشته تعدادی از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان البرز با بهره‌مندی از این تسهیلات توانستند بخشی از مشکلات مربوط به مسکن خود را برطرف کنند.

* توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در اولویت است

وی با تاکید بر اینکه توانمندسازی مددجویان تحت پوشش از جمله اولویت‌های اصلی کمیته امداد در سراسر کشور است، اظهار داشت: برای تحقق این مهم تامین مسکن و اشتغال مددجویان از جمله برنامه‌های اصلی کمیته امداد در استان البرز است.

سالارکیا افزود: پس از تامین مسکن، طرح‌هایی نیز برای بهسازی، نوسازی و ترمیم خانواده‌های تحت پوشش داریم که این طرح بیشتر در مناطق روستایی اجرا می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان البرز ادامه داد: در همین زمینه طی سال گذشته بیش از 40 واحد مسکونی روستایی با اختصاص وام‌های کم بهره بهسازی و نوسازی شده است.

این مسئول گفت: برای این منظور واحد حدود 5 میلیارد ریال بودجه در سال 91 اختصاص یافته و در اختیار افراد متقاضی در قالب تسهیلات مالی توزیع قرار گرفته است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: پس از بهسازی این 40 واحد، نوسازی 200 واحد مسکونی روستایی دیگر در دستور کار کمیته امداد استان البرز قرار گرفته است.

انتهای پیام/2302/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول