اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رییس هیئت اتومیبلرانی و موتورسواری همدان:

استقبال از مسابقات رالی بانوان بی‌سابقه بوده است

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان گفت: به مناسبت تولد حضرت زهرا (س)، یک دوره مسابقه رالی نقشه‌خوانی ویژه بانوان در همدان برگزار می‌شود که استقبال از آن بی‌سابقه بوده است.

استقبال از مسابقات رالی بانوان بی‌سابقه بوده است

محمدامین روحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره ثبت نام‌کنندگان رالی ویژه بانوان اظهار داشت: ثبت نام تا به امروز بسیار گسترده‌تر از سال گذشته بوده و در حال حاضر تماس‌های پیاپی برای این مسابقات ادامه دارد.

وی افزود: ثبت نام این مسابقات در هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان و به صورت سیار در سطح شهر همدان انجام می‌شود.

رییس هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان با بیان اینکه مردم اطلاع کافی از شرایط برگزاری این مسابقات را ندارند بیان کرد: در این مسابقات به هیچ وجه نوع خودرو و سرعت ملاک نیست و مردم می‌توانند با هر نوع خودرو در این مسابقات شرکت کنند.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این مسابقات اشاعه فرهنگ ترافیک و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی است.

روحی درباره آموزش نقشه‌خوانی این مسابقات اظهار کرد: روز پنجشنبه 12 اردیبهشت کلاس آموزشی نقشه‌خوانی در سالن اجتماعات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود که حضور نقشه‌خوان در این کلاس اجباری است.

وی تأکید کرد: این مسابقات ساعت هشت صبح جمعه در مکان هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری همدان واقع در سعیدیه ورزشگاه ملت آغاز می‌شود.

روحی با بیان اینکه در طول مسیر مسابقه مأموران راهنمایی و رانندگی به صورت نامحسوس حضور دارند به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: رانندگان خودروها باید دقت کنند که سرعت مجاز در شهر را رعایت و کمربند ایمنی خود را ببندند تا از دور مسابقات حذف نشوند.

وی با اشاره به سقف شرکت‌کنندگان این مسابقات بیان داشت: سطح در نظر گرفته شده 100 خودرو است و طبق نقشه مسابقه، رانندگان مجاز به ورود به مسیرهای طرح ترافیک و پل‌های در دست احداث نیستند تا بار ترافیکی به وجود نیاید.

روحی درباره ورودی این مسابقات برای شرکت‌کنندگان گفت: هدف ما کسب درآمدزایی نیست و تنها 16 هزار تومان حق بیمه ورزشی راننده و نقشه‌خوان برای شرکت‌کنندگان گرفته می‌شود.

وی درباره اسپانسر این مسابقات بیان کرد: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان به مانند سال گذشته هزینه تبلیغات و جوایز این مسابقه را به عهده گرفته و امیدوارم این برنامه در سالروز میلاد حضرت زهرا (س) همه ساله برگزار شود.

گفتنی است متقاضیان برای شرکت و نام‌نویسی این رقابت‌ها تا روز 11 اردیبهشت از ساعت 9 تا 13 با در دست داشتن مدارک فوق به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری به نشانی خیابان مهدیه، 18 متری شهید بهنامجو و یا دفتر هیئت اتومبیلرانی واقع در بلوار سعیدیه مجتمع ورزشی ملت مراجعه کنند.

این مسابقات جمعه 13 اردیبهشت ساعت 8 صبح در همدان برگزار می‌شود.

انتهای‌ پیام/89018/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول