اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت گرامیداشت روز زن

محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان در سقز برگزار شد

به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن، محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان توسط قاریان مرکز بزرگ در شهرستان سقز برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم ویژه بانوان در سقز برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، مشاور امور بانوان و خانواده فرماندار سقز عصر امروز در این مراسم بر الگوگیری بانوان و دختران از حضرت فاطمه زهرا(س) تاکید کرد و گفت: زنان امروز با شناخت ابعاد شخصیتی حضرت زهرا (س) و الگو قراردادن آن بانوی نمونه اسلام و حفظ کرامت می‌توانند در تمامی زمینه‌ها نمود و تبلور داشته باشند.

سعادت صالحی اظهار کرد: جامعه زنان همچون گذشته با بصیرت و ایمان به آرمان‌های انقلاب اسلامی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری شکوه  خود را در تاریخ حماسی این استان به ثبت می‌رسانند.

وی با برشمردن نقش زنان در عرصه‌های انقلابی و خلق حماسه انکارناپذیر خواند و گفت: این بار نیز زنان با تجلی حضور در 24خردادماه بار دیگر بر افتخارات قشر زنان  جامعه اسلامی خواهند افزود.

صالحی  گفت: در سال ‌جاری حماسه سیاسی یک رویداد مهم و سرنوشت‌ساز است و ملت ایران در این حماسه مانند گذشته سربلند بیرون می‎آیند.

وی با تاکید بر لزوم و توجه به منویات مقام معظم رهبری در سال جدید گفت: رویکرد برنامه‎ها و مراسم این هفته باید بر اساس نامگذاری سال به عنوان حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی باشد.

مشاور امور بانوان فرماندار سقز در پایان از برگزاری همایش تحقق شعار سال و روز مادر به مناسبت هفته زن در شهرستان خبر داد، گفت: امسال همزمان با هفته زن و بزرگداشت مقام مادر برنامه‎های متنوعی در شهرستان اجرا می‎شود. 

انتهای پیام/79010/ت30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول