اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نشست مدیران باشگاه‌های خصوصی بانوان

برنامه کاری باشگاه‌های خصوصی بانوان همدان اعلام شد

نایب رییس بانوان هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: در نشست مدیران باشگاه‌های خصوصی بانوان در همدان، برنامه کاری این باشگاه‌ها اعلام شد.

برنامه کاری باشگاه‌های خصوصی بانوان همدان اعلام شد

اشرف جاوید در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان با اشاره به برگزاری نشست مدیران باشگاه‌های خصوصی بانوان در همدان اظهار داشت: در این نشست برنامه باشگاه‌های خصوصی بانوان ابلاغ شد.

وی ادامه داد: اطلاع‌رسانی رشته‌های مجاز فدراسیون ورزش‌های همگانی در این نشست از دیگر برنامه‌ها بود تا بانوان از برنامه‌های آن استفاده کنند.

نایب رییس بانوان هیئت ورزش‌های همگانی با بیان اینکه باشگاه‌ها باید از آهنگ‌های مجاز استفاده کنند بیان کرد: این آهنگ‌ها از طرف فدراسیون باید مورد تأیید قرار گرفته باشد همچنین ورزشکاران باید از لباس‌های ورزشی مناسب استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین مبلغ شهریه که در کمیسیون نرخ‌ها اعلام شده را باشگاه‌ها باید اطلاع‌رسانی کنند و بیش از این مبلغ به هیچ وجه دریافت نکنند.

جاوید درباره ورزش بانوان استان همدان به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: علاوه بر فضاهایی که برای ورزش‌های صبحگاهی بانوان فراهم شده فراهم نزدیک به 46 باشگاه نیز در اختیار آنها است.

وی تأکید کرد: در هیئت ورزش‌های همگانی همدان 28 کمیته فعال داریم که این تعداد کمیته در بخش بانوان نیز بسیار فعال هستند و بانوان عزیز استان همدان در این زمینه مشکلی ندارند.

جاوید با اشاره به بیمه ورزشی بانوان همدان، گفت: هنوز لزوم برخورداری از بیمه ورزشی بین خانواده‌ها جا نیفتاده که باید سعی کنیم این باور را عوض کنیم تا بانوان بدانند که بیمه الزامی برای ورزش کردن است.

وی ادامه داد: پدر و مادران خانواده باید پیشرو ورزش باشند تا این فرهنگ در خانواده‌ها ایجاد شود و فرزندان خانواده نیز در کنار آنها به ورزش روی بیاورند.

جاوید درباره برنامه اداره کل ورزش و جوانان در توجه ویژه به ورزش بانوان گفت: این تصمیم کلان باعث می‌شود در بحث ورزش قهرمانی حرکت بزرگی را انجام دهیم.

وی با اشاره به میزبانی همدان در مسابقات کشوری بیان کرد: در سال جاری در بخش ورزش بانوان میزبانی‌های خوبی را گرفته‌ایم که مسابقات دوومیدانی و تک‌بال از این مسابقات است.

نخستین نشست مدیران باشگاه‌های خصوصی بانوان با ریاست هادی سبزواری رییس ورزش‌های همگانی با حضور 46 باشگاه خصوصی در سالن کنفرانس اداره ورزش و جوانان استان برگزار شد.

انتهای‌پیام/89018/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول