اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان:

تحقق خواسته‌های بانوان هرمزگانی به حمایت بیشتر مدیران نیاز دارد

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان گفت: تحقق خواسته‌های بانوان استان به حمایت بیشتر مدیران نیاز دارد.

تحقق خواسته‌های بانوان هرمزگانی به حمایت بیشتر مدیران نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پری صیادی ظهر امروز در نشست تجلیل از زنان نمونه سرپرست خانوار کمیته امداد امام خمینی که در این اداره برگزار شد اظهار داشت: زنان همواره در مسیر توسعه و عدالت که این دهه به آن نامگذاری شده است حضوری فعال داشته و حماسه آفرینی از سوی زنان در ابعاد سیاسی می‌تواند به حضور پررنگ آنان در انتخابات آینده و تشویق اقشار دیگر برای این مهم و شور نشاط حماسی منجر شود ضمن اینکه زنان جامعه با رعایت حجاب و عفت خود در میادین مختلف فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و ورزشی توانستند جایگاه شایسته‌ای را در جهان کسب کنند.

وی سه محور اصلی مداخله زنان در تصمیم‌گیری اجتماعی، اقتصادی فرهنگی و حمایت از طرح‌های علمی و پژوهشی زنان توانمند و استفاده بهینه از این قشر بر اساس توانمندی آنان، حضور در عرصه‌های مختلف جامعه اشاره کرد و تاکید داشت: دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی باید در این راستا برای به ظهور رساندن توانمندی زنان و پویایی بیش از پیش آنان تلاش کنند.

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری هرمزگان در ادامه تاکید کرد: حضور مشارکت زنان در مسیر تعالی و سازندگی کشور و همچنین پیشرفت علمی و فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی مرهون الگوپذیری از مکتب فاطمی، بزرگ بانوی اسلام که گویای توانمندی‌ها و ظرفیتهای بالای زنان است.

مشاور استاندار در امور زنان هرمزگان در خصوص مشارکت زنان در عرصه‌های اجتماعی و تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: در حماسه آفرینی‌های انقلابی، زنان همواره در خط مقدم بودند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی ارزش و جایگاه واقعی خود را در جامعه پیدا کرده و هویت اسلامی خود را به جهانیان قبولانده‌اند.

وی افزود: در هر سالی که شعارهای رهبر انقلاب زینت بخش سال شده است، زنان نقش فعال و مثبتی در تحقق شعار سال داشته‌اند چرا که بدون حضور زنان، تحقق شعارهای سیاسی و ارزشی صورت واقعی نمی‌پذیرد.

در پایان این نشست از زنان برتر و نمونه با اهداء لوح سپاس و هدایای تجلیل شد.

انتهای پیام/2310/ق30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول