اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان:

یاد و نام شهدا نباید تنها به برگزاری کنگره ختم شود

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: یاد و نام شهدا نباید تنها به برگزاری کنگره ختم شود.

یاد و نام شهدا نباید تنها به برگزاری کنگره ختم شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ابوالفضل طهماسبی در نخستین جلسه ستاد کنگره شهدای هنرمند استان زنجان، اظهار کرد: برگزاری کنگره شهدای هنرمند اگرچه فعالیت مطلوب و درخور توجهی است، اما باید خروجی این کنگره به ماندگاری آن کمک کند.

وی بر ضرورت تحقق کمک‌های فکری و مادی دستگاه‌های ذیربط در برگزاری این کنگره تأکید کرد و افزود: چاپ کتاب کنگره شهدای هنرمند استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان، فضاسازی تبلیغی، دیدار با خانواده شهدای هنرمند و تکثیر سی‌دی را از برنامه‌های این کنگره دانست و افزود: معاونت فرهنگی سپاه استان در این زمینه اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه باید دستگاه‌های اجرایی جدیت لازم را برای برگزاری این کنگره داشته باشند، افزود: حضور در جلسات با اختیارات لازم می‌تواند در این زمینه راهگشا باشد.

وی بر ضرورت برگزاری برنامه ویژه در هر سال به نام شهدای هنرمند تأکید کرد و افزود: نام شهدا نباید تنها به برگزاری کنگره ختم شود، بلکه برگزاری برنامه‌های مختلف به نام شهدای هنرمند می‌تواند در این زمینه تأثیرگذار باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه از ضروریات است، افزود: تدفین شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی فضای جدیدی را در جامعه ایجاد کرد.

وی با اشاره به اینکه باید همواره برنامه‌های فرهنگی تأثیرگذاری برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا برگزار شود، افزود: یاد و نام شهدا باید در جامعه ساری و جاری باشد.

*چاپ فاخر کتاب کنگره شهدای هنرمند استان زنجان

مسئول بسیج بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان نیز در ادامه این جلسه، چاپ فاخر کتاب کنگره شهدای هنرمند استان زنجان را ضروری دانست و افزود: باید رزمندگان هنرمند نیز از سوی این کنگره مورد توجه قرار گیرد.

رضا حسینی بر ضرورت جمع‌آوری آثار هنری رزمندگان دوران دفاع مقدس از سوی این کنگره تأکید کرد و افزود: باید در این زمینه اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه اداره‌کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان نسبت به جمع‌آوری آثار شهدای استان اقدام می‌کند، خاطرنشان کرد: اتاق مصاحبه با همه امکانات در اختیار این پروژه است.

*جمع‌آوری آثار بیسیم‌چی‌های زنجانی

مسئول بسیج بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به نقش بیسیم‌چی در عملیات‌های مختلف دوران دفاع مقدس تصریح کرد: بنیاد حفظ آثار استان در این زمینه نیز اقدامات خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه باید آثار شهدای هنرمند به صورت تخصصی جمع‌آوری شود، افزود: برگزاری مصاحبه‌های تخصصی نیز می‌تواند زندگی این شهدا را بیشتر به تصویر بکشد.

انتهای پیام/73003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول