اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

احمدزاده کرمانی در مسجد امام خمینی (ره) قزوین:

منابع مالی هدفمندی‌ یارانه‌ها را با قاطعیت تامین می‌کنم

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: هیچ گونه دغدغه‌ای در تأمین منابع مالی هدفمند کردن یارانه‌ها در فازهای بعدی در دولتم وجود ندارد و بنده منابع مالی این طرح را با قاطعیت تأمین کرده و ادامه می‌دهم.

منابع مالی هدفمندی‌ یارانه‌ها را با قاطعیت تامین می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، روح‌الله احمدزاده کرمانی در مسجد امام خمینی (ره) قزوین با اشاره به اینکه باید هدفمند کردن یارانه‌ها را منطقی‌سازی و واقعی‌سازی کرد و در این راستا یارانه‌های غیر مستقیم به یارانه مستقیم تبدیل شود، اظهار داشت: جهت‌گیری این یارانه‌ها در دولتم اجرای عدالت در طبقات اجتماعی است و افرادی که محروم‌ترند مورد حمایت بیشتر نسبت به طبقات مرفه قرار می‌گیرند.

رئیس سابق سازمان فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی ادامه داد: در دولتم در اجرای هدفمند کردن یارانه‌ها از اقشار ضعیف کارگران، کارمندان، زنان زیر پوشش، مردم مناطق محروم در روستاها و عشایر بیشتر حمایت می‌کنم.

وی اذعان داشت: ما حتماً در پروسه برنامه پنجم توسعه، افزایش نرخ هدفمند کردن یارانه‌ها را بر اساس مدل مشخصی طراحی کرده و میزان این یارانه را بعداً برای مردم مشخص می‌کنیم.

احمدزاده کرمانی با بیان اینکه مردم هیچ گونه دغدغه‌ای در هدفمندی کردن یارانه‌ها نداشته باشند، گفت: هیچ دغدغه منابع مالی در فازهای بعدی این طرح وجود ندارد و ما منابع مالی این طرح را قاطع تأمین کرده و ادامه می‌دهیم.

وی ابراز داشت: باید در عرصه سیاست خارجی و مناطق بین‌المللی در دولت یازدهم عزت، حکم و مصلحت را در محور فعالیت قرار دهیم ، چرا که زیست عزت‌مندی مستلزم تدابیر حکمت‌آمیز و توام با اندیشه‌مندی در عرصه بین‌المللی است، بر این اساس باید تلاش کنیم در سیاست منطقه نهایت هم‌گرایی را با همه کشورها ایجاد کنیم و از هر گونه تنش غیرمنطقی و کاذب پرهیز کنیم.

احمدزاده کرمانی با اشاره به اینکه در عرصه دیپلماسی منطقه‌ای از جریان مقاومت و حفظ مقاومت حمایت جدی می‌کنیم، اذعان داشت: امروز فلسطین، لبنان و سوریه خط اول جبهه مقاومت در جهان اسلام هستند زیرا این کشورها زیر سلطه کشورهای استکبار و رژیم صهیونیستی است و به همین دلیل استراتژی ما در دیپلماسی بین‌المللی و منطقه‌ای تقویت خط مقاومت است و در این بین ایران از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

وی فعال عمل کردن کشور در مقابل کشورهای جنبش عدم تعهد را از استراتژی دولتش در دیپلماسی و بین‌المللی دانست و گفت: ایران ریاست این جنبش را قبول کرده و دبیرخانه این جنبش در کشور است که این امر می‌تواند زمینه همگرایی جهانی با همه ملت‌ها را برای ملت ایران فراهم کند و همچنین ایران با استفاده از ظرفیت جنبش عدم تعهد می‌تواند قدرت چانه‌زنی را در سازمان ملل متحد در راستای کم کردن تصمیمات نظام سلطه در عرصه دیپلماسی بین‌المللی و منطقه‌ای پیش ببرد.

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه استراتژی سیاسی دیگر ما مذاکره با آمریکا است، اذعان داشت: ایران همیشه اهل مذاکره بوده و در این راستا از هر گونه تعامل با هر کشوری به غیر از صهیونیسم بر سه اصل حکمت ،عزت و مصلحت کوتاهی نمی‌کند و در چارچوب نظام مقدس اسلامی و منافع ملی با هر کشوری مذاکره می‌کند، البته بدون هیچ شرطی و قبولی نظام حاکمیت ما باشد.

رئیس سابق سازمان فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی ادامه داد: ایران در هر موضوعی آماده مذاکره است، اما باید گفت انرژی هسته‌ای حق مسلم ایران است و هرگز از این حق عقب‌نشینی نمی‌کند.

وی با بیان اینکه انرژی هسته‌ای در دستگاه دیپلماسی و شورای امنیت یک مطالبه ملی است، اذعان داشت: نظام سلطه در شرایط ناعادلانه با وارد کردن فشارها از طریق تحریم می‌خواهد مانع از این امر شود تا مردم ایران در مسیر پیشرفت قرار نگیرند که ایران در این راستا با قوت به راه خود ادامه می‌دهد.

احمدزاده کرمانی بیان کرد: شفاف می‌گویم در دولت یازدهم همانند برخی دولت‌های گذشته که در انرژی هسته‌ای عقب نشینی کردند، این اتفاق نمی‌افتد و تابع شرایط عادلانه برای انرژی هسته‌ای هستم و هر کشوری که گامی در این مسیر بردارد، از نقش او استقبال می‌کنم.

انتهای پیام/77009/ب40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول