اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی:

کاندیداها به جای ورود به مسابقه پرداخت یارانه بیشتر، برنامه ارائه کنند

عضو شورای مرکزی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: کاندیداهای ریاست جمهوری به جای ورود به مسابقه پرداخت یارانه بیشتر، برنامه‌های اساسی خود را به مردم ارائه دهند.

کاندیداها به جای ورود به مسابقه پرداخت یارانه بیشتر، برنامه ارائه کنند

عشرت شایق امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز، ضمن تشریح فضای انتخاباتی کشور اظهار کرد: اکثر سخنرانی‌ها و فعالیت‌های تبلیغاتی کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری یازدهم و طرفداران آنان به انتقاد از روند جاری و دولت‌های گذشته خلاصه می‌شود و کمتر شاهد ارائه برنامه برای آینده هستیم.

وی مهم‌ترین مبحث انتخابات در شرایط کنونی را ارائه برنامه برای اداره بهتر کشور دانست و افزود: کسانی که قصد در اختیار گرفتن قوه مجریه را دارند باید اهداف و برنامه‌های خود در حوزه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی را به طور شفاف اعلام و راه‌های تحقق این اهداف را مشخص سازند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: احزاب و گروه‌های سیاسی نیز که اقدام به معرفی کاندیدا می‌کنند باید برنامه‌ای جامع و متناسب با شرایط موجود برای اداره کشور داشته باشند و دلایل انتخاب فرد و توانمندی‌های او برای اجرای این برنامه‌ها را اعلام کنند تا زمینه‌ای باشد برای پاسخگو کردن احزاب و گروه‌ها در قبال عملکرد کاندیدای معرفی شده از سوی آنان.

نماینده دوره هفتم مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسائل و مشکلات اقتصادی کشور و انتظار مردم از کاندیداهای ریاست جمهوری برای ارائه راه حل‌های قابل اجرا برای کاهش این مشکلات گفت: پرداخت یارانه و کم و زیاد شدن آن تنها یکی از مسائل اقتصادی جامعه است و مباحث مهمی مانند مهار تورم، حفظ اشتغال موجود و کاهش نرخ بیکاری، تنظیم بازار از طریق ساماندهی واردات و صادرات، کنترل نقدینگی و قیمت ارز، تامین معیشت مردم و سایر امور اقتصادی نیز از سوی داوطلبان ریاست جمهوری مورد اشاره قرار گیرند.

شایق تحول در مسائل کلان اقتصادی کشور را برای پیشبرد اهداف متعالی نظام ضروری دانست و گفت: نوع نگاه و توانمندی رئیس قوه مجریه در حرکت عمومی کشور برای انجام کارهای بزرگ و خلق حماسه‌های سیاسی و اقتصادی سرنوشت ساز و تعیین کننده است.

وی اهمیت مسائل اقتصادی در برنامه کاندیداهای ریاست جمهوری را ویژه اعلام کرد و افزود: در شرایط کنونی اکثر خانواده‌ها به نوعی درگیر معضل بیکاری و مشکلات اقتصادی هستند و به همین دلیل است که نامگذاری سال‌های اخیر توسط مقام معظم رهبری معطوف به مسائل اقتصادی است و رئیس جمهور به عنوان امانتدار منابع کشور وظیفه دارد این منابع را در جهت حل مشکلات مردم بکار گیرد.

انتهای پیام/60002/ع30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول