اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

محسن رضایی در رشت:

3 یارانه دولتی به مردم اختصاص می‌دهم

نامزد احتمالی انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دولت بنده سه یارانه 45 هزار تومانی که اکنون پرداخت می‌شود، 65 هزار تومانی درآمدی و یارانه سبز به کشاورزان و مردم اختصاص می‌یابد.

3 یارانه دولتی به مردم اختصاص می‌دهم

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محسن رضایی امروز در جلسه پرسش و پاسخ به مردم این شهر در هتل گلستان رشت، با بیان اینکه گیلان با برخورداری از سرسبزی باید دارای صنعت شود، اظهار کرد: در گذشته از ورود صنعت به این استان جلوگیری کردند در حالی که کشاورزی از صنعت جدا نیست.

وی با اشاره به اینکه کشاورزی گیلان سنتی باقی مانده است، گفت: کشاورزی باید پیشرفت کند و درآمد خانوار و روستایی در هر هکتار افزایش یابد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: روش‌های سنتی باید مکانیزه و در کنار آن صنایع تبدیلی ایجاد شود.

وی سرنوشت چای را نامشخص خواند و خاطرنشان کرد: مدیریت کشور باید درست شود.

رضایی با اشاره به اینکه برای گیلان برنامه تنظیم شده است، تصریح کرد: این برنامه به گونه‌ای است که فرهنگ و اقتصاد استان جایگاه خود را پیدا کند و دنیا چهره درخشان کشاورز گیلانی را ببیند.با جمعیت 77 میلیون نفری ایران جای شرم دارد که فقیر باشیم و عزت جوانان نباید شکسته شود.

کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری ایران تقویت صنعت گردشگری، تجارت و کریدور شمال‌جنوب را از جمله برنامه‌های احتمالی دولت آینده خود عنوان کرد.

وی متذکر شد: تقویت صنعت گردشگری می‌تواند میلیاردها تومان برای گیلان درآمدزایی داشته باشد.

رضایی با بیان اینکه نخستین روزنامه‌ها و مسایل فرهنگی کشور در گیلان ایجاد شد، خاطرنشان کرد: باید به فرهنگ و هنر گیلان توجه شود و جایگاه خود را پیدا کند.

به گفته وی، گیلان می‌تواند مرکز فرهنگی و بومی باشد و باید روی این استان سرمایه‌گذاری کرد.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ سئوالی درباره یارانه‌ها، متذکر شد: در دولت بنده یارانه 45 هزار تومانی، 65 هزار تومانی درآمدی و یارانه سبز به کشاورزان پرداخت می‌شود.

وی به پرسشی درباره نحوه برخورد با مسئله هسته‌ای ایران در دولت احتمالی وی، یادآور شد: قوی‌ترین دیپلمات‌های ایران را برای مسئله هسته‌ای به‌کار می‌گیرم و تلاش می‌کنیم تنش‌ها را کاهش دهیم.

رضایی تصریح کرد: با «سلام بر زندگی و ابوالفضل» به طرف دولت فراگیر و جامعه امید حرکت می‌کنیم و سر پای خود می‌ایستیم.

انتهای پیام/2300/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول