اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران:

مشکلات یارانه کاغذ مطبوعات مازندران پیگیری می‌شود

سخنگو و مسئول روابط عمومی خانه مطبوعات مازندران گفت: از سوی هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران، یارانه کاغذ و هدایای ریاست‌ جمهوری خبرنگاران و نشریات محلی مازندران پیگیری می‌شود.

مشکلات یارانه کاغذ مطبوعات مازندران پیگیری می‌شود

 جابر معافی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری با اشاره به برگزاری چند جلسه رسمی هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران در سال‌ جاری بیان داشت: در این جلسه گلایه صاحبان نشریات محلی مازندران در زمینه یارانه کاغذ مطرح شد.

وی با بیان اینکه صاحبان مطبوعات محلی مازندران نسبت به کاهش محسوس یارانه کاغذ در شش ماهه دوم سال 91 گلایه داشتند، اظهار کرد: صاحبان نشریات مازندرانی معتقدند مسئولان وزارت ارشاد در سال گذشته قول داده بودند که یارانه مطبوعات استان‌ها با افزایش 40 درصدی مواجه شود اما نه تنها این امر محقق نشد بلکه کاهش محسوسی نسبت به دوره‌های قبل نیز داشتیم.

عضو هیئت مدیره و سخنگوی خانه مطبوعات مازندران افزود: پیگیری اخذ هدیه ریاست ‌جمهوری تعدادی از خبرنگاران مازندرانی نیز در دستور کار این هیئت مدیره قرار گرفت و مقرر شد خانه مطبوعات مازندران نامه‌ای به مسئولان وزارت ارشاد ارسال کند و نسبت به حل مشکلات خبرنگاران و مسئولان نشریات مازندرانی اقدام کند.

وی با بیان اینکه هیئت‌مدیره خانه مطبوعات مازندران فردا با مسئولان صنایع چوب و کاغذ مازندران نشستی برگزار خواهد کرد، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با این نشست بخشی از مشکلات مطبوعات مازندران برطرف شود.

معافی گفت: با وجود واحد صنعتی مانند چوب و کاغذ مازندران در استان، مطبوعات مازندران نباید با مشکلی مواجه باشند و به همین دلیل از مسئولان این واحد درخواست همکاری برای رفع مشکل مطبوعات مازندران داریم.

وی بیان داشت: این درحالی است که مدیرعامل این واحد صنعتی در نشست‌ها و مکاتبات گذشته نسبت به کمک به مطبوعات مازندران قول همکاری داده بودند.

سخنگو و مسئول روابط عمومی خانه مطبوعات مازندران یادآور شد: در نشست‌های قبلی کمیته‌های تخصصی هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران تعیین شده بود که در این جلسه مسئولان کمیته‌ها موظف شدند برنامه‌های خود را به هیئت مدیره برای تصویب در جلسات رسمی ارائه دهند.

انتهای پیام/ 86011/ج40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول