اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر اطلاعات دولت خاتمی:

هدفمندی یارانه‌ها قابل برگشت نیست

وزیر اطلاعات دولت خاتمی با بیان اینکه اجرای هدفمندی یارانه‌ها قابل برگشت نیست، گفت: هدفمندی یارانه‌ها را می‌توان قطع کرد اما نمی‌شود برگشت.

هدفمندی یارانه‌ها قابل برگشت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام علی یونسی بعد از ظهر امروز به همراه یاسر هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگاران در تبریز اظهار کرد: شرایط و فضای انتخاباتی در حال حاضر بسیار خوب است به ویژه بعد از موضع‌گیری شفاف مقام معظم رهبری در مشهد (در نطق نوروزی) که حضور همه در انتخابات را به عنوان حماسه سیاسی مطرح کردند، فضا بسیار آماده شد.

وی گفت: اقدامات عملی در خصوص گروه‌های حاکمیتی که در انتخابات دخالت نکنند صورت گرفته و زمینه برای انتخاباتی آزاد و سالم فراهم است.

هدفمندی یارانه‌ها قابل برگشت نیست

وی در خصوص هدفمندی یارانه‌ها نیز گفت: هر پرسش و فریادی درباره هدفمندی یارانه‌ها دارید سر احمدی‌نژاد بکشید، احمدی‌نژاد با اجرای هدفمندی یارانه‌‌ها همه را به چالش انداخته است.

یونسی با بیان اینکه اجرای هدفمندی یارانه‌ها قابل برگشت نیست، گفت: هدفمندی یارانه‌ها را می‌توان قطع کرد اما نمی‌شود برگشت.

وی در خصوص تعطیلی دانشگاه‌ها قبل از انتخابات نیز گفت: بی‌نشاط کردن دانشگاه‌ها با تعطیلی آن و اینکه اجازه نمی‌دهند نشستی در دانشگاه‌ها صورت بگیرند، کار درستی نیست در حالی که احزاب فعال نیستند بی‌رونق کردن دانشگاه‌ها کار درستی نخواهد بود.

وزیر اطلاعات دولت خاتمی گفت: گروه‌های مخالف آقای هاشمی در جامعه وجود دارند هرچند کم شده‌اند اما، از بین نرفته‌اند.

یونسی از بیان دلایل عدم حضور هاشمی خودداری کرده و گفت: از بیان دلایل معذور هستم.

رابطه هاشمی با رهبری صمیمانه و نزدیک است

یونسی درباره رابطه هاشمی با مقام معظم رهبری گفت: این رابطه مثل گذشته است و هر هفته یا دو هفته یک بار با رهبری دیدار می‌کنند و به راحتی می‌تواند در هر شرایطی با ایشان ارتباط تلفنی و ملاقات داشته باشد، رابطه ایشان با رهبری نزدیک است.

رابطه خاتمی با هاشمی رابطه استادی و شاگردی است

وزیر اطلاعات دولت خاتمی درباره تخریب هاشمی از سوی اصلاح‌طلبان در دولت خاتمی و حمایت از هاشمی در حال حاضر از سوی اصلاح‌طلبان گفت: در آن زمان این امر را یک عده انجام دادند، خود آقای خاتمی در تمام دوران چه زمانی که رئیس‌ جمهور بوده و چه زمانی که وزیر ایشان بوده رابطه‌ای دوستانه، متواضعانه، صمیمانه و در همه دوران‌ها بر اساس رابطه استاد و شاگردی و پدر و فرزندی بوده است.

وی خاطرنشان کرد: البته عناصر و افراد تندی در بین اصلاح‌طلبان بودند که به نام اصلاح‌طلب تبلیغات و تخریب علیه هاشمی را به راه ‌انداختند و هزینه‌هایش را اصلاح‌طلبان دادند، اینک دیگر کسی با این تفکر در میان اصلاح‌‌طلبان وحود ندارد.

یونسی در پاسخ به این پرسش که آمریکا اعلام کرده همه گزینه‌‌ها روی میز بوده و ایران را تهدید کرده است، مواضع حسن روحانی و اصلاح‌‌طلبان چیست، گفت: به طور طبیعی جواب هر تهدید، تهدید است و در مقابل تهدید حتماً پاسخ داریم اما سیاست حسن روحانی سیاست تعامل است و معتقد است تعامل با دنیا همه تهدیدها را از بین می‌برد.

انتهای پیام/60002/ح40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول