اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهرستان سقز

‌آزمون قانون انتخابات شوراها برای عوامل اجرایی برگزار شد

آزمون قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ‌برای اولین‌بار در استان کردستان برای عوامل اجرایی انتخابات شهرستان سقز در فرمانداری برگزار شد.

‌آزمون قانون انتخابات شوراها برای عوامل اجرایی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، ‌فرماندار شهرستان سقز قبل از برگزاری آزمون مذکور با تبریک کسب رتبه اول شهرستان سقز در سطح استان در ثبت‌نام داوطلبان عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: آنچه که برای سال 92 در دستورکار اصلی قرار دارد، ‌برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر و روستا است که همه باید در راستای حضور حداکثری، ‌‌ترغیب و تشویق مردم به شرکت در انتخابات، قانون‌مداری، ‌امانتداری و رعایت عدالت عمل کنند.

به گفته نادر فخری، بی‌شک مردم شریف شهرستان سقز و سراسر میهن اسلامی، شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور خواهند بود تا موجب خرسندی خداوند، امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و موجبات امیدواری مردم را فراهم آورند.

وی، حضور گسترده مردم در 26 دوره انتخابات در 34 سال عمر انقلاب اسلامی را نشانه آگاهی‌،‌ بصیرت و شعور بالای مردم شریف ایران اسلامی و مدیریت و تدبیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب دانست و تأکید کرد: مردم همیشه برای دفاع از آرمان‌های انقلاب، ادامه دادن راه شهدا به صحنه آمده‌اند و به بهترین شکل، ‌دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند و در انتخابات 24 خردادماه نیز مردم حماسه‌ای دیگر خلق و با حضور گسترده کاندیدای اصلح را برای شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد.

فخری با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب،‌ انتخابات را بهترین فرصت و یک نعمت الهی برشمرد و بیان داشت: انتخابات توسط خود مردم با یک قانون مترقی و جامع در ایران اسلامی برگزار خواهد شد و مجریان نیز با اجرای قانون و امانتداری از آرای مردم باید در برگزاری هرچه باشکوه انتخابات  ‌کشور را یاری رسانند و این حماسه، ‌مصونیت، ‌مقبولیت و مشروعیت و عزت نظام را درپی خواهد داشت.

وی، مشارکت 84/57 درصدی مشارکت مردم شهرستان سقز در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را نشانه مشارکت مردم در سطح وسیعی اعلام و اظهار امیدواری کرد که سطح مشارکت مردم در انتخابات فرارو به واسطه تمهیدات لازم برای حضور گسترده و زمینه‌سازی مناسب از این میزان بیشتر خواهد بود.

فخری در پایان به اهمیت و جایگاه شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و ابراز داشت: عرصه شورا یک مجلس بومی و شهرستانی و عرصه مهمی است که در صورت انتخاب شوراهای توانمند، ‌تحصیلکرده، ‌با صداقت و امانتدار از سوی مردم، ‌شوراهای اسلامی شهر خارج از شهرداری‌ها نیز می‌توانند برای ادارات برنامه جامع تدوین و پیشنهاد دهند.

انتهای پیام/79010/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول